Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Besviken på hans penis

Jag förstår precis... Har träffat en fantastiskt fin man! Vi har haft sex, men när man inte ens vet om den är inne eller inte, då är det för litet Gråter

Ett tips är att han kan använda en dildo samtidigt med hans egen, det borde fylla upp mer :)

• Anonym (M)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:49:36 följande:
    Mm. Det är en besvikelse. Jag känner att den är inne iofs men den fyller inte upp som jag är van vid.
    Tror du inte han skulle ta illa upp om jag föreslog det? Män är ju förståeligen väldigt känsliga vad gäller storleken. 
    Nä men lägg fram det som en kul grej som du vill testa bara ;) Berätta inte att det är för att du vill känna dig mer fylld utan mer som "låt oss testa den här leksaken". Killar gillar generellt att tjejer kommer med idéer.
  • Anonym (M)
    Anonym (M2) skrev 2024-11-02 14:20:05 följande:
    Du är inte i närheten av att vara smal, snarare har du en grövre kuk än medel. Det låter mer som att din fru borde börja göra knipövningar och träna upp muskulaturen därnere om det blir som att knulla en plastpåse. 

Ingen kritik så och fungerar det bra för er så är det huvudsaken. Men i ert fall så är uppenbarligen inte din penis problemet.
    Skojar du....? Jo, den personen har väldigt mycket medel. Jag har varit med så pass många killar att jag kan garantera att det knappast rör sig om tur att i princip samtliga jag har träffat har ungefär de dimensionerna.
  • Anonym (M)
    Anonym (M2) skrev 2024-11-02 19:15:39 följande:
    Medel är runt 12 cm. Har han 14 cm så har han alltså grövre än medel. Vad är konstigt med det? Jag litar betydligt mer på vetenskapliga studier än dina uppskattningar av folk du legat med. 
    12 cm i omkrets är rätt snålt tilltaget så jag antar att jag har haft tur som träffat så otroligt många välutrustade karlar.
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:28:37 följande:
    Hon behövde inte må dåligt om hon gillade läget. 
    Att "gilla läget" är bara ett uttryck för att man inte gör något åt saken. Det betyder inte att man på riktigt "gillar" läget.
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:54:38 följande:
    Jag fattar det men hon behöver inte nödvändigtvis må dåligt om hon stannar med mannen. 
    Det är ju just det hon skulle göra eftersom storleken har betydelse för henne.
  • Anonym (M)

Jaha ts, nu är jag tillbaka efter en natt med en ny penis. Grovleken helt ok, men pga längden knappt märkbar ändå (så tvärtemot ditt bekymmer men fortfarande inte kul). Himla synd... Han är turligt nog grymt bra på andra saker :) Vi kommer att ses bara ett kort tag, men att ha det så här i längden? Tveksamt om man kan leva med det. Livet är för kort för halvdant sex som inte gör en riktigt nöjd.

• Anonym (M)
    Anonym (Ellie) skrev 2024-11-03 17:29:08 följande:

Förstår inte problemet! Kvinnor får orgasm av klitorisstimulans, alltså oralsex eller smeksex eller att kvinnan eller mannen smeker kvinnan under samlaget. Vad spelar då storleken för roll??????? Dom sexleksaker som säljs mest för kvinnor är vibratorer och womanizer för klitorisstimulans och inte dildosar för penetration. Kan någon kvinna som skriver här att dom vill ha en viss storlek på snoppen förklara för mej varför när det ändå inte är den som ger orgasm!!!

För det första behöver du läsa på om kvinnlig anatomi. Det är många kvinnor som får orgasm genom penetrerande sex. För det andra så är det inte bara orgasmerna som räknas när man har sex. För det tredje blir det inte så jäkla kul när det knappt känns! Varken för mannen eller kvinnan.
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 17:45:47 följande:
    Och du borde läsa på om att du behandlar män som sexobjekt och inte varelser med känslor och tänkande. 
    Att män är till för din egna njutningskull. 
    Och var fick du det ifrån? Du har ingen aning om hur jag varken ser eller behandlar män. Att berätta om mina upplevelser är fakta och har inget att göra med hur jag ser andra.
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 17:44:32 följande:
    Du snackar som penis vore en egen varelse 
    Nej. Det är en fysisk beskrivning av en kroppsdel.
  • Anonym (M)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 18:13:02 följande:
    Det låter inte som du delar sexet med en människa utan med en penis. 
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 18:13:54 följande:
    Det låter mer som du snackar som att manskroppen är till för din egna njutning. 
    Det är DU som tolkar det så. Sedan hade jag (naivt nog) en tanke om att sex skulle vara skönt och njutbart... Dumma mig.

• Anonym (M)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 11:19:50 följande:
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:10:29 följande:
    Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.

Intressant.  Men ni kvinnor har ju mest känsel precis i mynningen?  Eller är det felaktigt?
    Ja, det är 100 % felaktigt. Det är skillnad på känsel och att känna. Självklart känner man att något tränger in, men det är ju insidan som spelar roll för om det är skönt eller inte. Första inträngandet är bara några sekunder och den känslan går ju över sedan.
  • Anonym (M)
    Anonym (pingpong dingdong) skrev 2024-11-06 09:24:46 följande:
    Var hittar du dessa ?undersökningar?? Länka gärna!

Som många andra så har jag sett många erigerade penisar på film. Inte särskilt vanligt att de är som grövst mellan rot och ollon. Länka gärna några exempel.
    Porrfilmer etc. är knappast representativa för verkligheten, på flera olika sätt. Det finns en anledning till varför vissa former av penisar är de som syns i sådana filmer, snarare än den breda variation som verkligheten representerar, precis som när det gäller vanliga spelfilmer och val av skådespelare.
Svar på tråden Besviken på hans penis