Besviken på hans penis
Pröva att jämföra lite olika storlekar där bak så kommer du förstå vad jag menar.
Nu är det inte alls så illa med den här karln men har på riktigt varit med en annan som hade en minimal och det var helt enkelt inte roligt. Som att suga på en jättesmal prinskorv.
Du pratar om hans kuk som att den bara är till för att tillfredsställa dig. Jisses. Jag har varit med snubbar av alla möjliga storlekar och alltid hittat sätt som funkat för båda.
Ska man vara riktigt ärlig så är kukens absolut främsta styrka att den är skön för den som bär på den. Den kan också vara trubbig att tillfredsställa mig rent fysiskt. I princip alltid är det skönare när någon vet hur de använder sina händer, munnar etc än själva kuken.
Sedan tycker jag att kuken är jättehärlig på sitt sätt. Jag älskar att se på den, röra vid den eller suga av den. Men, för mig är det då viktigare att han är ren och hygienisk än stor. Och oavsett storlek så kommer reaktionerna från hans sida vara ganska... snarlika.
Plus, en som är mindre... är lite lättare att få ner i halsen. Testa det så får du se om han skriker herrens namn. ;)