Inlägg från: Anonym (Buhu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Buhu)

Besviken på hans penis

juhgkn skrev 2024-11-03 13:50:21 följande:
    Varför är det alltid att tjejen har blivit slapp när penisstorlekar kommer på tal? Om en kille har en pytteliten 4 cm lång kuk smal som en tändsticka, inte fan känns den hur tight man än är. Ok?
    Pröva att jämföra lite olika storlekar där bak så kommer du förstå vad jag menar. 

Nu är det inte alls så illa med den här karln men har på riktigt varit med en annan som hade en minimal och det var helt enkelt inte roligt. Som att suga på en jättesmal prinskorv.

Du pratar om hans kuk som att den bara är till för att tillfredsställa dig. Jisses. Jag har varit med snubbar av alla möjliga storlekar och alltid hittat sätt som funkat för båda.

Ska man vara riktigt ärlig så är kukens absolut främsta styrka att den är skön för den som bär på den. Den kan också vara trubbig att tillfredsställa mig rent fysiskt. I princip alltid är det skönare när någon vet hur de använder sina händer, munnar etc än själva kuken.

Sedan tycker jag att kuken är jättehärlig på sitt sätt. Jag älskar att se på den, röra vid den eller suga av den. Men, för mig är det då viktigare att han är ren och hygienisk än stor. Och oavsett storlek så kommer reaktionerna från hans sida vara ganska... snarlika.

Plus, en som är mindre... är lite lättare att få ner i halsen. Testa det så får du se om han skriker herrens namn. ;)

• Anonym (Buhu)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:54:12 följande:
    Ja, det är den ju? Vad ska jag annars ha den till? Använda som såsslev?
    Det låter mer som att du är en person som kräver mycket från din partner och inte ger något tillbaka, om du bara ser kuken för din egna njutning (fastän han själv kan njuta enormt mycket av den)...
  • Anonym (Buhu)
    Anonym (mansperson) skrev 2024-11-03 16:34:28 följande:

Men herregud, hur känsligt kan det vara att kvinnor kan ha preferenser? Det är väl klart att många inte tycker det inte är så kul med en pytteliten kuk, men det är också klart att det kan vägas upp för många kvinnor. Att vi har preferenser är inget konstigt, det är bara naturligt. Det är såklart tråkigt om man då är klent utrustad vilket gör att en del kvinnor väljer bort en, precis som att det måste vara tråkigt att vara väldigt kort som man, eller väldigt tjock eller väldigt ful eller någonting annat. Livet är inte rättvist och man får göra det bästa av det med det man har, men att sitta och gnälla på att andra har sina preferenser är bara omoget och onödigt.

Självklart får alla kvinnor ha preferenser, men det blir också en närmast omöjlig diskussion. Vad finns det ens att prata om?

Hade jag varit i en sådan sits, dvs att jag varit missnöjd med hans storlek och till följd startat en tråd på ett internetforum, hade jag nog försökt vara lite lösningsorienterad.

Annars är det nog enklare att göra slut och ta nästa bästa snubbe. Att ändå starta en tråd blir ju bara... Ja, bekräftelsebehov kanske?
  • Anonym (Buhu)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-03 16:36:45 följande:

Det har du faktiskt en poäng med. Jag tar alltid reda på storlek innan jag träffar honom första gången. Då slipper både han och jag bli besvikna. Och ljuger han, ja då blir jag inte god att tas med. Då tvekar jag inte att säga honom rakt i ansiktet att hans patetiska kuk inte duger. 

Nej, så reagerar jag förstås inte gentemot en man som talar sanning. Då beklagar jag bara att vi inte matchar varandra och går vidare. Ljuger han däremot får han skylla sig själv.

Det där låter som ett väldigt bra sätt att skrämma bort killar på. Gissar att du är singel?

• Anonym (Buhu)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:40:12 följande:
    För det första behöver du läsa på om kvinnlig anatomi. Det är många kvinnor som får orgasm genom penetrerande sex. För det andra så är det inte bara orgasmerna som räknas när man har sex. För det tredje blir det inte så jäkla kul när det knappt känns! Varken för mannen eller kvinnan.

Du pratar om sex som att allt bara handlar om KIF? ("kuk i fittan").

Kuken är en magnifik källa till njutning, men den som har mest nytta av den är personen som bär på den. Det är något du aldrig kommer ifrån. Om du söker efter män som kan göra det skönt för dig med sin kuk så lär du få leta länge, just eftersom den av sin natur är så pass... trubbig.

Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett sexliv som var så centrerat kring KIF som det verkar vara för vissa här på familjeliv. Tycker ärligt talat synd om alla dessa kvinnor som tror att det är höjden av ett sexliv och som aldrig fått uppleva verkliga höjder, fysiska som psykiska, då de bara letar efter någon magisk kuk som troligtvis inte finns. Det skapar ganska värdelösa förutsättningar för alla inblandade och i slutändan lär man bara sitta där, själv och arg på att den där kuken som ska göra allt så skönt för en dyker upp som ett brev på posten.

Svar på tråden Besviken på hans penis