Inlägg från: Anonym (Du är) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du är)

Besviken på hans penis

Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 20:12:06 följande:
    Varför skall hon lägga problemet på sig själv. Finns inget som säger att hon har en slapp vagina. Är otroligt trött på töntar som tror att man har en slapp vagina bara för att man föredrar ordentliga kukar. 

Hon har inte det minsta ansvar för killens självfötronde om hon väljer att gå vidare i livet. 

Personligen tycker jag att ärlighet är att föredra. Bara att ge killen falska förutsättningar att lägga skulden på att TS är slapp bättre att han få klart för sig att för mig är du för klent utrustade men att det säkert finns tjejer som andra den vara tillräcklig. 
    Du är inte så trevlig och saknar finkänslighet 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 20:12:06 följande:
    Varför skall hon lägga problemet på sig själv. Finns inget som säger att hon har en slapp vagina. Är otroligt trött på töntar som tror att man har en slapp vagina bara för att man föredrar ordentliga kukar. 

Hon har inte det minsta ansvar för killens självfötronde om hon väljer att gå vidare i livet. 

Personligen tycker jag att ärlighet är att föredra. Bara att ge killen falska förutsättningar att lägga skulden på att TS är slapp bättre att han få klart för sig att för mig är du för klent utrustade men att det säkert finns tjejer som andra den vara tillräcklig. 
    Med tanke på hur du uttrycker dig så är det inte konstigt att du bryr dig inte om killens självförtroende.
  • Anonym (Du är)
    Anonym (C) skrev 2024-11-02 21:11:05 följande:

Träffade en man med liknande kuk för några år sedan. Kommer ihåg hur besviken jag blev första gången. Jag var förtjust i honom så jag gav det en chans men jag kände att jag aldrig skulle kunna ha en relation med honom utan att träffa en man utanför så jag gjorde slut för jag ville inte vara otrogen. Trist för jag tror han förstod i alla fall delvis anledningen. Och jag tror han blivit dumpad för det tidigare. Synd att en så bra man ska bli så klent utrustad.

Och den mannen hade troligen en genomsnittlig penis eller lite längre än genomsnittet 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 21:26:03 följande:
    För att jag inte vill att TS skall ta på sig ett problem som inte är hennes. Att pojkvännen har en för liten snopp för att hon skall trivas med sexlivet är inte hennes fel. 

Fungerar det inte finns det tre val. 
    1 Gör slut och hitta något som fungerar.
    2 Gilla läget och må dåligt.
    3 Ställ krav på att få träffa bättre utrustade män för rent sexuella nöjen.
    Du saknar förmågan att kunna respektera andra människor. 
    Det är tydligt att du verkar inte känner till om "vita lögner" 
  • Anonym (Du är)
    För att jag inte vill att TS skall ta på sig ett problem som inte är hennes. Att pojkvännen har en för liten snopp för att hon skall trivas med sexlivet är inte hennes fel. 

Hon behövde inte må dåligt om hon gillade läget. 
  • Anonym (Du är)

Syftet var bara för att han ska inte bli väldigt sårad om hon skulle ta upp om penisstorleken.
  • Anonym (Du är)

Vems fel det är har inte med saken att göra. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-02 21:33:13 följande:
    Ytligt? Materialistiskt? En kvinna ska inte 2024 behöva acceptera en medioker penis om sex är viktigt för henne. Är det inte viktigt, och det är det inte för alla, så kan han duga säker.
    Vad jag hört så ska män acceptera när de inte hittar någon kvinna som vill ha sex med honom. 
  • Anonym (Du är)

Det skulle lika väl kunna vara inte hans fel heller. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 21:36:32 följande:
    Varför är kilens självförtroende viktigare än TS självförtroende och självkänsla. TS är förmodligen inte slapp eller har fuskat med knipövningar. Är killen för klent utrustade att hon skall njuta så är han för klent utrustade och det är fan i mig inget som TS skall behöva hymla med bara för att killar är så sjukt jävla känsliga för sanningen när det gäller vad en kvinna blir tillfredställd av. 

Blir personligen rent ut sagt förbannad av dumheten att det går att kompensera en liten snopp med fingrar, tunga och liknande..
    Det säger något om hur du är som person när det inte handlar om att du säger vad du tycker endast på anonyma forum. 
    Hennes självförtroende och självkänsla blir knappast sämre ifall hon låtsas som felet är på henne. 
Svar på tråden Besviken på hans penis