Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Besviken på hans penis

juhgkn skrev 2024-11-02 11:24:12 följande:
    Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

Ingen minns en fegis, fråga om du får ta ditt ex penis och sy fast den på nya killen.
  • Anonym (Man)
    jontebula skrev 2024-11-03 10:20:28 följande:

Är den så liten då?

Allt är relativt, TS tycker det iaf.
  • Anonym (Man)
    juhgkn skrev 2024-11-03 13:38:43 följande:
    Jag trycker inte ned. Jag konstaterar enbart sanningen och vad jag föredrar.

Män som dissar små bröst bryr jag mig inte om, jaha, liksom. Alla har sina preferenser.
    Män som pratar på detta sätt om tex vikt anses trycka ner och vara misogyna.
  • Anonym (Man)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:00:55 följande:
    Jag vet. Och det är egentligen konstigt. Vissa föredrar runda damer, andra smala. Varför får man inte känna så?
    För att dom flesta tjocka damer inte är nöjda med sina kroppar. Men jag håller med om att man måste få uttrycka olika preferenser, allt från stort paket till smala eleganta damer.
  • Anonym (Man)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:18:10 följande:
    Ja. Och det är mycket synd. Skönheten ligger i betraktarens öga och har inget med människovärdet att göra. 

Jag tycker till exempel inte att killar med små kukar är mindre värda som personer. Det är inte det som är grejen alls. Grejen är att för mig har storleken betydelse. Den är inte allt, men den har betydelse.
    Jag tänker samma. Men det anses toxiskt att prata små fallosar och övervikt hos kvinnor, när det egentligen bara är preferenser. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 17:45:47 följande:
    Och du borde läsa på om att du behandlar män som sexobjekt och inte varelser med känslor och tänkande. 
    Att män är till för din egna njutningskull. 
    Det är förjävligt att vi män bara ses som sexobjekt och inte dom själsligt uppfyllda och unikt fina varelser vi är. *sagt med gråt i rösten*
  • Anonym (Man)
    Anonym (Malin) skrev 2024-11-04 19:33:32 följande:

Hoppas verkligen att inga unga osäkra killar läser tråden, de kan ju bli knäckta för livet! Här är det bara välutrustade och/eller perfekta män som gäller, en ovanlig kombination irl. Jag blir faktiskt förvånad över att så många kvinnor är så fixerade vid storleken, något som män inte kan påverka. Om ni vore representativa för vårt kön skulle de flesta män och kvinnor vara singlar och mänskligheten riskera dö ut.

Så jag vill bara säga att ni killar duger som ni är, de flesta kvinnor är inte Size Queens utan fullt kapabla att njuta av sex med vanliga män!

Jag tror inte att så många tar åt sig faktiskt, det är ju bara preferenser. Dessutom skulle jag gissa att några kvinnor manar på rejält med storleken på killar eftersom dom känt sig dissade i någon vikttråd eller liknande tidigare och vill ge igen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 19:54:50 följande:
    De ger mer igen jämfört med hur männen behandlade dom. 
    En kvinna i tråden erkände att hon hade en man som hade stor kuk när hon är fet. 
    Stackars man, snacka om att ha det, men ändå inte.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 19:55:51 följande:
    Det är såklart dåligt när kvinnor blir behandlad dåligt för sitt utseende men det är tydligt att feta kvinnor har i allmänhet en fördel jämfört med män med småsnoppar 
    Det blir svårt att mäta vem som har det värst av feta kvinnor och män med små snoppar. Men man kan mäta bitterheten och den är nog ungefär densamma.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 20:12:24 följande:
    Det är tydligt att fetma har mindre betydelse än penisstorleken. 
    Dessutom är det inte helt omöjligt för någon att gå ned i vikt. 
    Fetman är mer visuellt medan penisen påverkar både sexet och det visuella. 
    Du kan ha rätt..
  • Anonym (Man)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-04 20:17:01 följande:
    För det är inte fetman man har sex med utan en slida och en penis vanligen. 
    Jo, men penisen har kanske svårt att göra sitt jobb om det visuella inte uppskattas?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-04 21:50:29 följande:
    Självklart är det så och det fungerar på samma sätt för mig att jag inte blir kåt på små snoppar och blir jag inte kåt så blir det inte något bra sex och vaginala och speciellt orgasmer där livmodertappen är inblandad kräver helt enkelt en viss storlek för att det skall fungera. Samma sak som med det visuella så är det också en helt annan känsla att leka med ett rejält organ än med en sliten snopp.

För mig så är det också så att jag kan initialt bli attraherad av en man men förälskad blir jag av bra sex och rätt personkemi. En man med en modell mindre kan självklart vara attraktiv, trevlig och på många sätt intressant men jag blir inte förälskad om inte sexet är tillfredställande. Nu har jag turen att vara gift med en intelligent, rolig, omtänksam och välutrustad man och när vi träffar par och extra killar så kontrollerar vi självklart storleken via bilder eller videolänk. 
    Jag förstår absolut! Man har olika premisser och önskemål. Det är ok.
Svar på tråden Besviken på hans penis