Inlägg från: Anonym (Hopp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopp)

Besviken på hans penis

Jag har trott några gånger att storleken har betydelse, men antingen har jag inte ändå varit tillräckligt kär eller så har jag bara fått för mig att det spelar roll. Har jättebra sex nu med liten snopp och den känns inte ens liten längre för den delen. Iaf så var han alldeles för het den här mannen för att några centimeter skulle avgöra, även om jag först trodde det.

kan faktiskt inte fatta varför vissa tjejer är otrogna eller dissar av den anledningen. Även om det är jobbigt med minimini, om den typ halkar ur hela tiden, så är hela paketet ändå avgörande och till en början vill hjärnan gärna hitta fel. En liten snopp, vad bra då hittades ett ypperligt synbart fel. Grejen är att snoppar också är levande grejer som faktiskt kan förändras lite hit o dit beroende på tillit, bekräftelse och hett sex. 

Med dissar så lär den förbli en myt.

• Anonym (Hopp)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:11:51 följande:
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.

Haha förljugen skyddsängel för småkokade killar, den rollen vill jag ha! 

och sen vill jag ha sex med stora kukar i smyg som förbjuden frukt eller fetisch med mån som gillar att göra helikoptern! 

• Anonym (Hopp)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:22:43 följande:
    Det är inte speciellt avancerat. 
    Det enda hon behöver göra är att inte säga varför hon gjorde slut. 
    Hon kan väl annars säga att det var pga den är bajslukten från munnen tex.
  • Anonym (Hopp)

Kan vi bara sjunga nu tillsammans. We shall overcunt

• Anonym (Hopp)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:44:26 följande:
    Vill du vara vänlig att skruva detta inlägg på begriplig svenska.
    Förstår vad hon skruvar. Hon skruver om kukkeliku
  • Anonym (Hopp)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 23:09:05 följande:
    Där bevisade du återigen på vilken mental nivå du befinner dig. 

Att ha ett samlag med en man är något helt annat än att se på porrfilm och onanera med en dildo. 

Ett bra samlag kräver en man som gör mig kåt och då behövs det en ordentlig kuk som gör mig upphetsad och ett bra samlag kräver också en riktig kuk för att vara tillfredställande och ge dom djupa orgasmer jag mår bra av.  Blir inte kåt av små snoppar och dom ger inte ett tillfredställande sexliv hur svårt kan det vara att förstå något så enkelt 
    Med all respekt, förstår mycket väl att du känner så. Har själv fungerat så, tro mig! Men nu når jag passerat 40 år så har jag hunnit inse att det faktiskt inte behöver vara så. 
    nya insikter som jag inte gjort mig otillgänglig för.

du får nog acceptera att andra inte tycker som du men mycket väl förstår att du inte hunnit se vad världen har i sitt sköte.
  • Anonym (Hopp)
    Anonym (Hopp) skrev 2024-11-02 23:16:31 följande:
    Med all respekt, förstår mycket väl att du känner så. Har själv fungerat så, tro mig! Men nu når jag passerat 40 år så har jag hunnit inse att det faktiskt inte behöver vara så. 
    nya insikter som jag inte gjort mig otillgänglig för.

du får nog acceptera att andra inte tycker som du men mycket väl förstår att du inte hunnit se vad världen har i sitt sköte.
    Och svarade bara utifrån mig själv och inte som replik tillbaka givetvis.
  • Anonym (Hopp)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 23:29:11 följande:
    Skrattretande, fyller snart 60 och har haft sex med kvinnor sedan jag var 13 och med män sedan jag var 15 så jag vet mycket väl vad jag blir kåt av och vad jag behöver för ett fungerande sexliv. Små snoppar är inte en del av mitt sexliv och det har jag vart klar över i över 40 år. Kom inte med goda råd och någon form omogen livserfarenhet. Jag vet mycket väl vad söker och mår bra av ock är sedan drygt 15 år gift med en rejält utrustad man och är aktiv både som swinger, tantriker och aktiv på BDSM-scenen så jag vet vad jag vill, vad jag söker och ser självklart till att ha ett sexliv jag njuter av.

Jaha är du så pass. Själv är jag också äldre egentligen men trodde på sättet du uttrycker dig att du var sådär mellan 18-24 år så jag ville inte skrämmas med min ålder.

och utifrån det du förklarar om ditt sexliv/vardag så förstår jag att sex är en annan sak för dig än för tex mig. Jag går igång på det heta en människa blir genom sitt varande när allt blir tydligt vem det är. Jag skulle tex inte gå igång på läder och piska, då skulle jag bara börja skratta, finner inget som helst hett med det.

Svar på tråden Besviken på hans penis