• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • Anonym (Malin)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:59:17 följande:
    Precis. Storleken spelar visst roll. Att det inte är så är något man bara säger till killar för att inte göra dem ledsna. Men den krassa sanningen är att det är så. 
    Kanske 10% av kvinnor tycker att det inte spelar någon roll men jag är den typen av tjej som vill känna att jag har haft nåt i mig dagen efter, om du förstår.
    Ännu en tråd som vil trycka ner killar för något de inte kan hjälpa. Jämför med om någon dissar kvinnor med små bröst, vilket ramaskri det blir då.

Sanningen är väl att det kanske finns 10% kvinnor med så slappa fittor att de inte känner något, vi kvarvarande 90% kan njuta av rätt man även om han är liten.

TS jag tycker du ska göras slut, inte för din skull utan för hans. Om du känner så nu kommer det bara att sluta med att du inte längre vill ha sex med honom.
  • Anonym (Man 9)

M har träffat tjej som villa känna sig full å ha stor så ja fista henne å de va hennes max men hon kom hårt iaf :)

• Anonym (Queen)

Vill slå ett slag för att bli smekt slickad få fingrar förda i sig  är hur skönt som hellst, älskar när min partner gör det.

Jag kan på fullt allvar säg att det finns många trix en man kan göra med kuken, det finns en punkt som inte är speciellt långt in, G punkten, hade sex med en man med liten kuk kanske 7 cm max, smalare än grillkorv ,🤪
    som juckade mot den på ett jätte skönt sätt och det var fantastiskt skönt. 

• Anonym (Queen)

Grillkorv tänker jag typ sånn Chorizo de säljer på Biltema typ i storlek eller jag vet inte vilken grillkorv du mena 😚😆

• Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (Erfaren..) skrev 2024-11-02 12:24:49 följande:

Det finns ju många kul grejer att ta till. Jag är inte supersmal 13-14 i omkrets men frun har en fitta som absolut hade kunnat hantera något tjockare. 

Vi har testat lite olika, en grej är en sleeve som får penis att bli betydligt tjockare, alltså ett överdrag som får penis att bli så tjock som man behagar. Vår är knappt 1 cm tjock vilket gör att min penis går från 4,4 cm i diameter till något över 6 cm. Rejält tjock alltså. Var lite för bra för henne, vi har bara använt den en gång - under tiden fungerade det bra men efteråt kände hon sig lite väl öm.

Annars är en dildo bredvid något som fungerar med, men jag tycker att det blir lite bök och får svårt att hålla ut .. så vanligast är faktiskt att hon har en ganska stor plugg i analen under slutet av samlaget. Först brukar hon kommentera att min kuk är så stor, men efterhand som hon blir rejält blöt så blir det allt mer som att knulla en plastpåse. Ibland får jag ta henne analt istället, men med pluggen i så blir det ju trängre även för mig. Annars har vi dessutom en rejält tjock dildo vi avslutar med om jag kommit och börjat slakna. Kul för både mig och henne...

Det låter härligt! Vad skönt att det finns de som både pratar och gör, när det inte riktigit lirar annars. Bra jobbat av er!
  • Anonym (Lena)
    juhgkn skrev 2024-11-02 11:24:12 följande:
    Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

Jag har också varit med om detta. Hade ett stormigt förhållande med en kille i flera år. Dock var han helt fantastisk rent sexuellt och dessutom MYCKET välutrustad. Det var nog sexet som gjorde att jag stannade kvar så länge som jag gjorde. Sen träffade jag en snäll och trygg kille. Snygg men med en mindre utrustning. Tänkte att det blir nog bra sex med tiden när jag vänjer mig...... men jag blev bara mer och mer frustrerad. Försökte med knipövningar, terapi (för mig själv) och annat. Till slut gick det inte längre. Jag var otrogen med exet och fick känna på hur sex ska vara igen. Gjorde slut och har just nu ett KK-förhållande med exet. Vid nästa förhållande är större utrustning och bra sex ett krav..... förutom alla andra "krav".
  • Anonym (Manen)
    Anonym (Lena) skrev 2024-11-02 15:56:14 följande:
    Jag har också varit med om detta. Hade ett stormigt förhållande med en kille i flera år. Dock var han helt fantastisk rent sexuellt och dessutom MYCKET välutrustad. Det var nog sexet som gjorde att jag stannade kvar så länge som jag gjorde. Sen träffade jag en snäll och trygg kille. Snygg men med en mindre utrustning. Tänkte att det blir nog bra sex med tiden när jag vänjer mig...... men jag blev bara mer och mer frustrerad. Försökte med knipövningar, terapi (för mig själv) och annat. Till slut gick det inte längre. Jag var otrogen med exet och fick känna på hur sex ska vara igen. Gjorde slut och har just nu ett KK-förhållande med exet. Vid nästa förhållande är större utrustning och bra sex ett krav..... förutom alla andra "krav".
    Mycket intressant:) men förstår att det just då var en jobbig period för dig trots allt arbete med övningar etc som du själv gjorde. Men lite nyfiket, trots förståelsen av graden av desperation. Var x:et ett självklart val då du upplevde dig tvungen att släppa fördämningarna? Tog du kontakt med honom för att få riktig sex, eller möttes ni av en slump och det det självklara uppstod?
  • Anonym (Rrr)
    Anonym (Malin) skrev 2024-11-02 15:17:20 följande:
    Ännu en tråd som vil trycka ner killar för något de inte kan hjälpa. Jämför med om någon dissar kvinnor med små bröst, vilket ramaskri det blir då.

Sanningen är väl att det kanske finns 10% kvinnor med så slappa fittor att de inte känner något, vi kvarvarande 90% kan njuta av rätt man även om han är liten.

TS jag tycker du ska göras slut, inte för din skull utan för hans. Om du känner så nu kommer det bara att sluta med att du inte längre vill ha sex med honom.
    Ja det finns dessutom så mycket mer man kan göra för njutningens skull, och dessutom så är det en majoritet kvinnor som behöver mer än själva penetreringen, för att uppnå orgasm. Dessutom kan se ju lära sig att knipa då, än att vara så slappa att de inte känner "den". Tunga, fingrar och dildo mm. brukar ge mer orgasmer än penetration gör.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Queen) skrev 2024-11-02 15:31:51 följande:

Vill slå ett slag för att bli smekt slickad få fingrar förda i sig  är hur skönt som hellst, älskar när min partner gör det.

Jag kan på fullt allvar säg att det finns många trix en man kan göra med kuken, det finns en punkt som inte är speciellt långt in, G punkten, hade sex med en man med liten kuk kanske 7 cm max, smalare än grillkorv ,🤪
    som juckade mot den på ett jätte skönt sätt och det var fantastiskt skönt. 

Det fungerar för vissa men för min del finns det helt enkelt inget som kan ersätta en rejäl kuk, varken visuellt eller i känsla. Vi är olika och jag hör till dom som inte på minsta sätt blir kåt av små snoppar och saknar helt enkelt känslan av att bli ordentligt tagen när jag har sex med killar som inte har en rejäl kuk.

Har inget att göra med att jag är slapp eller har fuskat med knipövningar. Detta viste jag redan när jag var 14 år gammal och långt innan jag födde barn för första gången. 

Jag gillar rejäla kukar svårare än så är det inte och en relation med en man med en lite snopp är helt enkelt fullständigt utesluter. 
  • Anonym (s)
    Anonym (Hraotwife) skrev 2024-11-02 13:55:06 följande:
    På vilket sätt är det idiotiskt att fråga. Är genuint nyfiken. Är snart 60 år gammal och sexuellt aktiv i snart 45 år men har aldrig träffat någon som genom kreativitet kunnat få en liten snopp att kännas som en rejäl kuk. 

Väldigt synd att det på FL tydligen är helt tabu att föredra rejäla kukar framför små snoppar.

Vad bra att du citerade så alla får se mitt svar som du anmäldeDrömmer

Nej, det handlade om hur du uttrycker dig om andra människors kroppar. Låtsas vara mogen du...jättetråkigt att du inte ser felet.

Svar på tråden Besviken på hans penis