Besviken på hans penis
juhgkn skrev 2024-11-02 11:24:12 följande:
Besviken på hans penis
Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.
Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv.
Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom?
Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...
Jag har också varit med om detta. Hade ett stormigt förhållande med en kille i flera år. Dock var han helt fantastisk rent sexuellt och dessutom MYCKET välutrustad. Det var nog sexet som gjorde att jag stannade kvar så länge som jag gjorde. Sen träffade jag en snäll och trygg kille. Snygg men med en mindre utrustning. Tänkte att det blir nog bra sex med tiden när jag vänjer mig...... men jag blev bara mer och mer frustrerad. Försökte med knipövningar, terapi (för mig själv) och annat. Till slut gick det inte längre. Jag var otrogen med exet och fick känna på hur sex ska vara igen. Gjorde slut och har just nu ett KK-förhållande med exet. Vid nästa förhållande är större utrustning och bra sex ett krav..... förutom alla andra "krav".