Inlägg från: Anonym (Kinkexperten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kinkexperten)

Besviken på hans penis

Anonym (Erfaren..) skrev 2024-11-02 12:24:49 följande:

Det finns ju många kul grejer att ta till. Jag är inte supersmal 13-14 i omkrets men frun har en fitta som absolut hade kunnat hantera något tjockare. 

Vi har testat lite olika, en grej är en sleeve som får penis att bli betydligt tjockare, alltså ett överdrag som får penis att bli så tjock som man behagar. Vår är knappt 1 cm tjock vilket gör att min penis går från 4,4 cm i diameter till något över 6 cm. Rejält tjock alltså. Var lite för bra för henne, vi har bara använt den en gång - under tiden fungerade det bra men efteråt kände hon sig lite väl öm.

Annars är en dildo bredvid något som fungerar med, men jag tycker att det blir lite bök och får svårt att hålla ut .. så vanligast är faktiskt att hon har en ganska stor plugg i analen under slutet av samlaget. Först brukar hon kommentera att min kuk är så stor, men efterhand som hon blir rejält blöt så blir det allt mer som att knulla en plastpåse. Ibland får jag ta henne analt istället, men med pluggen i så blir det ju trängre även för mig. Annars har vi dessutom en rejält tjock dildo vi avslutar med om jag kommit och börjat slakna. Kul för både mig och henne...

Det låter härligt! Vad skönt att det finns de som både pratar och gör, när det inte riktigit lirar annars. Bra jobbat av er!
Svar på tråden Besviken på hans penis