Inlägg från: Anonym (Malin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malin)

Besviken på hans penis

juhgkn skrev 2024-11-02 11:59:17 följande:
    Precis. Storleken spelar visst roll. Att det inte är så är något man bara säger till killar för att inte göra dem ledsna. Men den krassa sanningen är att det är så. 
    Kanske 10% av kvinnor tycker att det inte spelar någon roll men jag är den typen av tjej som vill känna att jag har haft nåt i mig dagen efter, om du förstår.
    Ännu en tråd som vil trycka ner killar för något de inte kan hjälpa. Jämför med om någon dissar kvinnor med små bröst, vilket ramaskri det blir då.

Sanningen är väl att det kanske finns 10% kvinnor med så slappa fittor att de inte känner något, vi kvarvarande 90% kan njuta av rätt man även om han är liten.

TS jag tycker du ska göras slut, inte för din skull utan för hans. Om du känner så nu kommer det bara att sluta med att du inte längre vill ha sex med honom.
  • Anonym (Malin)

Hoppas verkligen att inga unga osäkra killar läser tråden, de kan ju bli knäckta för livet! Här är det bara välutrustade och/eller perfekta män som gäller, en ovanlig kombination irl. Jag blir faktiskt förvånad över att så många kvinnor är så fixerade vid storleken, något som män inte kan påverka. Om ni vore representativa för vårt kön skulle de flesta män och kvinnor vara singlar och mänskligheten riskera dö ut.

Så jag vill bara säga att ni killar duger som ni är, de flesta kvinnor är inte Size Queens utan fullt kapabla att njuta av sex med vanliga män!

• Anonym (Malin)
    Anonym (Lycklig Q) skrev 2024-11-05 09:16:11 följande:
    Jag tror att du behöver läsa trådens inlägg en gång till?

Jag har läst alla inlägg och jag kan inte hitta belägg för det där som du påstår.

Visa gärna med inläggens nummer, och citat, så att jag och alla andra också kan hitta det där som du påstår.
    Hahaha, jag undrar om du läste dina egna inlägg då...Flört Jag kan hitta hur många exempel som helst, du ska få ett urval. Kanske känner du igen någon...

Allt som Hotwife skriver.
    #110 "...penisen och att mannen är uthållig"
    #116 "...att mannen är välutrustad, gärna mycket välutrustad"
    #141 "Jag gillar stora kukar"
    #147 "...tar alltid reda på storleken"
    #154 "grovleken ok men längden knappast märkbar"
    #183 "...känslan av kukens tyngd och storlek"
    #208 "...tjockast mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre"

Det finns ett antal till men jag har inte tid till mer.
Svar på tråden Besviken på hans penis