Inlägg från: Anonym (Hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hotwife)

Besviken på hans penis

Anonym (Man 9) skrev 2024-11-02 11:57:12 följande:

Haha e en född med mindre så e en van med att va kreativ å hitta andra sätt att njuta :)

Hur tänker du nu?

Nyfiken på hur din kreativitet kan få en liten snopp att kännas som en riktig kuk. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (s) skrev 2024-11-02 13:40:09 följande:
    Pratar man på det nedsättande och fullständigt idiotiska sättet är det nog väldigt svårt att förklara någonting alls för dig.
    På vilket sätt är det idiotiskt att fråga. Är genuint nyfiken. Är snart 60 år gammal och sexuellt aktiv i snart 45 år men har aldrig träffat någon som genom kreativitet kunnat få en liten snopp att kännas som en rejäl kuk. 

Väldigt synd att det på FL tydligen är helt tabu att föredra rejäla kukar framför små snoppar.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Queen) skrev 2024-11-02 15:31:51 följande:

Vill slå ett slag för att bli smekt slickad få fingrar förda i sig  är hur skönt som hellst, älskar när min partner gör det.

Jag kan på fullt allvar säg att det finns många trix en man kan göra med kuken, det finns en punkt som inte är speciellt långt in, G punkten, hade sex med en man med liten kuk kanske 7 cm max, smalare än grillkorv ,🤪
    som juckade mot den på ett jätte skönt sätt och det var fantastiskt skönt. 

Det fungerar för vissa men för min del finns det helt enkelt inget som kan ersätta en rejäl kuk, varken visuellt eller i känsla. Vi är olika och jag hör till dom som inte på minsta sätt blir kåt av små snoppar och saknar helt enkelt känslan av att bli ordentligt tagen när jag har sex med killar som inte har en rejäl kuk.

Har inget att göra med att jag är slapp eller har fuskat med knipövningar. Detta viste jag redan när jag var 14 år gammal och långt innan jag födde barn för första gången. 

Jag gillar rejäla kukar svårare än så är det inte och en relation med en man med en lite snopp är helt enkelt fullständigt utesluter. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (s) skrev 2024-11-02 18:34:29 följande:

Vad bra att du citerade så alla får se mitt svar som du anmäldeDrömmer

Nej, det handlade om hur du uttrycker dig om andra människors kroppar. Låtsas vara mogen du...jättetråkigt att du inte ser felet.

Nu är du mer än lovligt snurrig. Jag har inte anmält något inlägg. De enda inlägg jag anmäler är kontaktannonser och kontaktsökande inlägg. Vad är det för fel att ha preferenser. Jag gillar inte små snoppar är det något fel med det. Du får ha Vilks preferenser och önskemål du vill och jag har mina. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (s) skrev 2024-11-02 19:19:12 följande:
    Nej, det handlar inte om storlek utan språkbruk.
    Vad är det för fel på mitt språkbruk.

Personligen tycker jag att man skall kalla en spade för en spade, en snopp för en snopp och en kuk för en kul. Vill du använda förskönande omskrivningar på små snoppar så får du gärna göra det men förvänta dig inte att jag kommer att använda dina förskönande omskrivningar. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Rurik) skrev 2024-11-02 20:03:49 följande:
    Precis som kvinnor är vad gäller storleken på brösten....
    Om du tänker på honom som en smalis som du beskrev honom i din TS är det nog bättre att ni går isär eftersom det är ett större problem än hans personlighet. Det är ju uppenbart. Annars hade du inte skrivit tråden. Bara BS att vill "gnälla av dig lite".
    Men du kan ju lägga upp det lite snyggt med en vit lögn och säga att din vagina är för slapp för att kunna "bearbeta" hans fina kuk och att det i långa loppet är bäst att gå isär. Du slipper "smalisen" och han kan gå vidare i livet med en intakt självkänsla. Win-win för båda. 
    Varför skall hon lägga problemet på sig själv. Finns inget som säger att hon har en slapp vagina. Är otroligt trött på töntar som tror att man har en slapp vagina bara för att man föredrar ordentliga kukar. 

Hon har inte det minsta ansvar för killens självfötronde om hon väljer att gå vidare i livet. 

Personligen tycker jag att ärlighet är att föredra. Bara att ge killen falska förutsättningar att lägga skulden på att TS är slapp bättre att han få klart för sig att för mig är du för klent utrustade men att det säkert finns tjejer som andra den vara tillräcklig. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:04:17 följande:
    Du är inte så trevlig och saknar finkänslighet 
    För att jag inte vill att TS skall ta på sig ett problem som inte är hennes. Att pojkvännen har en för liten snopp för att hon skall trivas med sexlivet är inte hennes fel. 

Fungerar det inte finns det tre val. 
    1 Gör slut och hitta något som fungerar.
    2 Gilla läget och må dåligt.
    3 Ställ krav på att få träffa bättre utrustade män för rent sexuella nöjen.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:11:26 följande:
    Med tanke på hur du uttrycker dig så är det inte konstigt att du bryr dig inte om killens självförtroende.
    Varför är kilens självförtroende viktigare än TS självförtroende och självkänsla. TS är förmodligen inte slapp eller har fuskat med knipövningar. Är killen för klent utrustade att hon skall njuta så är han för klent utrustade och det är fan i mig inget som TS skall behöva hymla med bara för att killar är så sjukt jävla känsliga för sanningen när det gäller vad en kvinna blir tillfredställd av. 

Blir personligen rent ut sagt förbannad av dumheten att det går att kompensera en liten snopp med fingrar, tunga och liknande..
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:36:14 följande:
    Det skulle lika väl kunna vara inte hans fel heller. 
    Hur tänker du nu. TS har tidigare haft tillfredställande sex med en kille med tillfredställande utrustning. Den nuvarande killen är sämre utrustad och ger inte TS sexuell tillfredsställelse. Självklart är det ett problem som handlar om killens storlek på utrustningen. Utrustningen är vad den är och TS får helt enkelt göra ett val. Personligen är valet enkelt. Har försökt med relationer som yngre med klent utrustade killar men för mig fungerar fungerar det inte. Blir inte kåt av små snoppar och behöver rejäla kukar för ett fungerande sexliv 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Besviken på hans penis