Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Besviken på hans penis

Nyfiken, ni kvinnor som gillar grova penisar.  Behöver den vara grov hela vägen. Eller räcker det att den är grov vid roten ?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-11-05 11:03:42 följande:
    Nej, att den är tjockast i övergången mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre, roten har liten betydelse. Gärna ett grovt och ådrigt skaft också.  Det är vad jag tycker.
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:10:29 följande:
    Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.

Intressant.  Men ni kvinnor har ju mest känsel precis i mynningen?  Eller är det felaktigt?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:31:20 följande:
    Du har tydligen aldrig hört talas om A-punkten och orgasmer från livmodertappen.

Djup penetrering med stimulans av livmodertappen är det som ger mig dom kraftigaste orgasmerna. En klitorisorgasm är skön men en orgasm från livmodertappen är på en helt annan nivå. Ofta så intensiva att jag knappt är kontaktbar på en bra stund.
    Absolut, men det är inte alla kvinnor som gillar stimulans av livmodertappen.
    Och då är väl längden viktigare än grovleken ?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 12:55:41 följande:
    Enligt min erfarenhet behövs både längd och att penisen är rätt grov för rätt stimulans.

Vi är olika men det är vad som fungerar för mig. 

Kan tilläggas att jag måste vara grymt kåt och låta det ta tid för att livmodertappen skall vara mottaglig för stimulans som leder till orgasm. Livmodertappen kan vara grymt känslig och vara väldigt smärtsam om den stimuleras när man inte är rejält kåt och beredd på att ta emot stimulans. 

Själv upplevde jag detta första gången när jag var 16 och sedan tog det många år innan jag upplevde det igen på natten efter en kurs i tantriska massage där en dåvarande välutrustad älskare gav mig en helt oförglömlig natt. 
    Intressant, kul att du delar med dig.
    Har du någon uppfattning om vilken storlek som behövs för dig ?
Svar på tråden Besviken på hans penis