Inlägg från: Anonym (pingpong dingdong) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pingpong dingdong)

Besviken på hans penis

Anonym (Lajla S) skrev 2024-11-05 11:03:42 följande:
    Nej, att den är tjockast i övergången mellan ollon och skaft. Det stimulerar bättre, roten har liten betydelse. Gärna ett grovt och ådrigt skaft också.  Det är vad jag tycker.
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:10:29 följande:
    Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.

Grövst mellan ollon och skaft? Kan knappast vara särskilt vanligt. Desto mer vanligt med jämntjocka eller som är grövre vid roten.

Det är för udda och ni skriver för likt för att inte misstänka att ni är en och samma som skriver

Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-06 09:13:53 följande:
    Hur många kukar med stånd har du sett.

Enligt undersökningar så är det ca: 20% som har den formen och enligt mina upplevelser som sexuellt väldigt aktiv, swinger, bdsm-utövare om och tantriker med intim massage och dearmorering i verktygslådan så är min personliga erfarenhet att den formen inte alls är ovanligt bland välutrustade. 

Har du andra erfarenheter är du självklart mer än välkommen att dela med dig av dessa.

Har haft sex med många män genom åren och också agerat arrangör, vakt och inmätare på åtskilliga gangbang så jag är inte helt novis när det gäller olika former på kukar och i övrigt handlade frågan inte om hur vanligt olika former är utan om vi som gillar model större enbart var intresserad av hur grov kuken är vid roten och för mig är det som sagt fullständigt ointressant hur grov den är vid roten.

Väntar med spänning på dina erfarenheter av form på kukar med stånd.
    Var hittar du dessa ?undersökningar?? Länka gärna!

Som många andra så har jag sett många erigerade penisar på film. Inte särskilt vanligt att de är som grövst mellan rot och ollon. Länka gärna några exempel.
Svar på tråden Besviken på hans penis