• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Newstory
    MaxiBrumma skrev 2024-10-26 09:20:18 följande:

Får jag fråga hur starka plus ni fått? 
    Hade beräknad mens igår och fick bara ett svagt positivt nu på morgonen. Vill så gärna ha två starka streck, men det är liksom bara svagt fortfarande. Någon mer som fortfarande inte fått starka plus än? 

Jag har också läst om många som inte fått ett plus förrän flera dagar efter BIM så det är nog väldigt olika 😊
    Så här såg mitt gravtest ut dagen efter beräknad mens, igår alltså 😊
  • MaxiBrumma
    Newstory skrev 2024-10-26 16:29:41 följande:
    Jag har också läst om många som inte fått ett plus förrän flera dagar efter BIM så det är nog väldigt olika 😊
    Så här såg mitt gravtest ut dagen efter beräknad mens, igår alltså 😊

Titta, verkligen ett starkt plus!😍 Tack för att ni delar med er!

Tyvärr ser testen inte likadant ut för mig, tror jag kan vänta mig en blödning snart. För mig är det bara spökstreck fortfarande och ser ingen stegring från de test jag tog innan mensen. Får helt enkelt vänta och se, får ta test om någon dag igen♥️

• Alexandra93

Plussade idag! Beräknad 7e juli enligt app. Detta blir vårt 4e barn om allt nu går vägen.

Har sedan april i år, när vi började försöka, fått två kemiska graviditeter och förra månaden gick jag till v6 innan jag fick missfall. Har nu plussat 26 dagar efter att jag började blöda och hoppas så innerligt att denna vill stanna!

• MaxiBrumma
    Alexandra93 skrev 2024-10-26 23:47:58 följande:

Plussade idag! Beräknad 7e juli enligt app. Detta blir vårt 4e barn om allt nu går vägen.

Har sedan april i år, när vi började försöka, fått två kemiska graviditeter och förra månaden gick jag till v6 innan jag fick missfall. Har nu plussat 26 dagar efter att jag började blöda och hoppas så innerligt att denna vill stanna!

Stort grattis! Vad roligt, vi håller tummarna 😍

Jag tog nytt test på morgonen och tycker typ att jag ändå ser en liten stegring? Är lite förvirrad just nu😅 Mensen är fortfarande frånvarande, +2 dagar efter mens nu.
  • Alexandra93
    MaxiBrumma skrev 2024-10-27 08:15:38 följande:
    Stort grattis! Vad roligt, vi håller tummarna 😍

Jag tog nytt test på morgonen och tycker typ att jag ändå ser en liten stegring? Är lite förvirrad just nu😅 Mensen är fortfarande frånvarande, +2 dagar efter mens nu.

tack! ja vi får hoppas på det bästa! 

Ja tyvärr har jag ju dålig erfarenhet av långsam stegring som tyvärr slutade i mf förra månaden men hoppas att det går bättre för dig! 

• MaxiBrumma
    Alexandra93 skrev 2024-10-27 09:31:46 följande:

tack! ja vi får hoppas på det bästa! 

Ja tyvärr har jag ju dålig erfarenhet av långsam stegring som tyvärr slutade i mf förra månaden men hoppas att det går bättre för dig! 

Ja jag har också erfarenheter av att långsam stegring/ingen stegring slutar i MF, så jag tror tyvärr att så är fallet denna gång. När jag plussade innan mens så var plusset nästan starkare än vad det är nu. Får helt enkelt vänta ett par dagar till och se. Tack för ert stöd♥️

Hoppas inte jag gjort er i tråden deppiga av att läsa om min status just nu. Är jätteglad för er andra och håller tummarna för alla!! ???? kram! 

• Ninja85

Jag plussade igår, blir fjärde barnet om allt går väl 🥰
    Är på cykeldag 28 idag. Brukar ha 27-30 dagar i cykeln sen jag fick tillbaka mensen efter förra barnet. Det är väldigt svaga streck för mig med än så länge, men så var det förra graviditeten också, det stegrade sakta men säkert, man såg knappt skillnad från en dag till nästa. Så ge inte upp hoppet skulle jag säga.
    Jag har skapat en Facebook-grupp som heter BF Juli 2025, för de som vill vara med 🥰

• Båten

Hej alla. 
    Plussat med nummer 4 igår, 10 försöket. Mina föräldrar kom förbi och såg testet så de vet redan, inte riktigt planerat men så blev det😅. Bf 6 juli, lite osäker då jag har oregelbunden mens. 
    Fyller 39 år nästa år så lite osäker på hur denna graviditet kommer kännas,  var 5 år sen sist jag var gravid. Hur gamla är ni andra? 
    Grattis till er alla ❤️

• Alexandra93
    Båten skrev 2024-10-28 07:33:57 följande:

Hej alla. 
    Plussat med nummer 4 igår, 10 försöket. Mina föräldrar kom förbi och såg testet så de vet redan, inte riktigt planerat men så blev det😅. Bf 6 juli, lite osäker då jag har oregelbunden mens. 
    Fyller 39 år nästa år så lite osäker på hur denna graviditet kommer kännas,  var 5 år sen sist jag var gravid. Hur gamla är ni andra? 
    Grattis till er alla ❤️

Grattis! ♥️
    Väntar också nr 4 och jag är nyligen fyllda 31!
    Hur gamla är dina barn? 
  • idorina

Hur mår ni annars? Jag märker ingenting förutom ömma bröst och molvärk som kommer och går. 

Svar på tråden Bf juli 2025