• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Emzor1
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-03 21:35:06 följande:
    Den ska gå att söka på BF Juli 2025
    hittade Två men ingen som hänvisar till just hit, vad är det för ?bild? till gruppen? ☺️
  • Emzor1
    Hanna2325 skrev 2024-11-04 13:22:58 följande:
    Åh vad roligt! Är det ditt första barn också?🥰
    Mitt andra! Har en son som blir 2 i januari 🥰
  • Emzor1
    Alexandra93 skrev 2024-11-04 14:08:22 följande:

Fick mitt 3+ idag, känns som ännu en milstolpe! 🙏🏼 v 4+6 idag och till skillnad från förra månaden när jag fick missfall så ökar testen som dem ska 😍
    stort grattis, vad härligt att se❤️
  • Emzor1
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-03 21:35:06 följande:
    Den ska gå att söka på BF Juli 2025
    Är det den med 8 medlemmar? rosa bakgrund och tecknad gravid kvinna som bild?
  • Anonym (Tredje)
    Emzor1 skrev 2024-11-04 19:00:27 följande:
    Är det den med 8 medlemmar? rosa bakgrund och tecknad gravid kvinna som bild?
    Nej en gravid mage med bakrund av moln och himmel 😊
  • Anonym (Lyrka)
    Alexandra93 skrev 2024-11-03 22:56:19 följande:

Hade det inte varit bättre med en privat grupp som man kan bli inbjuden i? 

Vill inte gå med i en öppen fb grupp redan nu 

Är du sugen på att starta en? Jag är nog inte rätt person att vara admin, men går gärna med i en mindre grupp. Vet att det var en som startade en grupp som man bara kunde bli medlem i genom att trycka på en länk och den länken var aktiv i x antal klick/timmar. man fick inte upp gruppen nä man sökte på Facebook. 
  • Alexandra93
    Anonym (Lyrka) skrev 2024-11-04 21:59:56 följande:
    Är du sugen på att starta en? Jag är nog inte rätt person att vara admin, men går gärna med i en mindre grupp. Vet att det var en som startade en grupp som man bara kunde bli medlem i genom att trycka på en länk och den länken var aktiv i x antal klick/timmar. man fick inte upp gruppen nä man sökte på Facebook. 

ja precis en som jag varit med i med tidigare barn!

Jag är nog inte rätt person för det 😅 har noll koll hur man gör och rätt virrig som människa 😅

• Alexandra93
    Emzor1 skrev 2024-11-04 18:57:51 följande:
    stort grattis, vad härligt att se❤️
    Kashmir89 skrev 2024-11-04 15:12:42 följande:
    åhhh vad härligt att höra <3 håller alla tummar jag kan för dig <3

Tack! ♥️

• Anonym (Nervös)

Alltså lyckan, har inte vågat testa med digitalt under helgen, men idag i 5+1 slog det om till 3+!! Så glad att det verkar gå åt rätt håll än så länge, vågar knappt hoppas att det kanske, kanske kan gå vägen den här gången... 
    Gällande symtom jag jag hittills extrem trötthet, svagt illamående som kommer och går och lite ömma bröst till och från. Har molande mensvärk som suttit i sedan innan plusset, så försöker hålla mig lugn över det, men det är svårt. Vi har försökt så länge att allt känns lite skrämmande.

• Anonym (Nervös)
    Båten skrev 2024-11-03 10:39:12 följande:
    Grattis ❤️ Kan inte föreställa mig vad ni gått igenom men jag håller på er och önskar verkligen att detta är eran tur ❤️

Har också BF 5 juli om vi räknat rätt 🥰 Tänkte ta ett nytt i morgon också för vill också se det slå om till 3+ snart. Att man kan bli så beroende av att testa 🙈 
    Tack!❤️ Gratis till dig med, kul att vi har samma BF än då länge 🥰  men blir helt galen med detta testande, men tog ändå en paus under helgen, men idag kunde jag inte låta bli längre 🙈
Svar på tråden Bf juli 2025