• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Båten
    Alexandra93 skrev 2024-10-28 08:45:23 följande:
    Grattis! ♥️
    Väntar också nr 4 och jag är nyligen fyllda 31!
    Hur gamla är dina barn? 
    10, 7 och 4 ☺️
    Hur gamla är dina? 
  • Båten
    idorina skrev 2024-10-28 11:01:35 följande:

Hur mår ni annars? Jag märker ingenting förutom ömma bröst och molvärk som kommer och går. 

Jag mår bra bortsett från lite illamående ☺️
  • Alexandra93
    Båten skrev 2024-10-28 12:22:48 följande:
    10, 7 och 4 ☺️
    Hur gamla är dina? 
    8, 6 och 3 😊
  • Anonym (Tredje)

Någon av er som tagit clearblue med veckoindikator? 
    Är fasen lite rädd för tvillingar igen. Fick pos gravtest i v3+1, tog clearblue med veckoindikator i v3+6 som visade gravid 2-3 veckor och idag v4+4 visar den +3.... 
    Vet när jag hade äl då jag tempat. 
    Någon fler och hur ser det ut för er? 

• Anonym (Tredje)
    MaxiBrumma skrev 2024-10-27 16:12:18 följande:

Ja jag har också erfarenheter av att långsam stegring/ingen stegring slutar i MF, så jag tror tyvärr att så är fallet denna gång. När jag plussade innan mens så var plusset nästan starkare än vad det är nu. Får helt enkelt vänta ett par dagar till och se. Tack för ert stöd♥️

Hoppas inte jag gjort er i tråden deppiga av att läsa om min status just nu. Är jätteglad för er andra och håller tummarna för alla!! ???? kram! 

Hur går det? Tagit fler test? Såklart du får vara kvar i tråden. Jag håller tummarna att allt ser bra ut. 
  • Alexandra93
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-28 12:55:23 följande:

Är fasen lite rädd för tvillingar igen. Fick pos gravtest i v3+1, tog clearblue med veckoindikator i v3+6 som visade gravid 2-3 veckor och idag v4+4 visar den +3.... 

Oj ja man har ju hört att det är bra mycket högre hcg halt vid tvillingar! 

Bara tagit ett än så länge v 3+4 och fick 1-2... 
    vet dock inte exakt när jag hade äl. 

Har du tänkt boka tidigt ul?
  • Anonym (Tredje)
    Alexandra93 skrev 2024-10-28 13:06:32 följande:
    Oj ja man har ju hört att det är bra mycket högre hcg halt vid tvillingar! 

Bara tagit ett än så länge v 3+4 och fick 1-2... 
    vet dock inte exakt när jag hade äl. 

Har du tänkt boka tidigt ul?
    Ja det känns ju som mer rätt med 1-2 
    Har bokat den 18/11 men det är ju ett tag dit ????
  • Alexandra93
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-28 13:13:59 följande:
    Ja det känns ju som mer rätt med 1-2 
    Har bokat den 18/11 men det är ju ett tag dit ????
    Ja jag känner mig lugn än så länge, fick missfall förär månaden och då fick jag 1-2 när det skulle visat 3+ så vill ju gärna se att det ökar..

Har bokat UL den 25/11 och håller med dig, en evighet dit!
  • Anni89

Hej alla och grattis till era pluss!

Jag plussade idag och bör vara i v4+2. BF 5 juli. Har en son på snart 4 år och vi har försökt i drygt ett år att få ett syskon. Blev gravid i juli men det slutade tyvärr i tidigt missfall redan v5+0. Så nu är jag supernojig att det ska hända igen. Blir inte bättre av att jag har noll symtom. Har inte haft särskilt mycket symtom tidigare graviditeter så vet att det är helt normalt, men jag har alltid märkt att brösten blivit fylligare men det är dom inte denna gång. Fick även 1-2 veckor på Clearblue idag och det borde väl egentligen vara 2-3 nu. Men vet att stegringen är individuell och jag testade inte heller i morgonurin som man ska.. Åå det är så jobbigt med alla dessa tankar..! Ska ta ett nytt Clearblue om ett par dagar tänker jag och så har jag bokat tidigt ultraljud om två veckor.   

• idorina
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-28 12:55:23 följande:

Jag tog cb med veckoindikator i 4+2 och fick 3+ :) 
Svar på tråden Bf juli 2025