• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Anonym (Tredje)
    idorina skrev 2024-10-29 08:40:23 följande:
    Jag tog cb med veckoindikator i 4+2 och fick 3+ :) 
    Förstår inte bara hur. Då måste vi ha blivit gravid i v1 :) skönt med fler
  • Newstory
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-29 08:58:16 följande:
    Förstår inte bara hur. Då måste vi ha blivit gravid i v1 :) skönt med fler
    Jag tog första digitala med veckoindikator 20/10 och då visade det gravid v.1-2 och senaste 27/10 och då visade det 2-3. Hade ÄL runt 10/10 så det verkar stämma överens med testen 😊
  • Anonym (Tredje)
    Newstory skrev 2024-10-29 09:15:35 följande:
    Jag tog första digitala med veckoindikator 20/10 och då visade det gravid v.1-2 och senaste 27/10 och då visade det 2-3. Hade ÄL runt 10/10 så det verkar stämma överens med testen 😊
    Ja det verkar stämma för dig :)
    Jag hade äl den 9/10. Fick +3 igår v4+4 så den kändes lite mkt tyckte jag???? hade tänkt 2-3 veckor 
  • Alexandra93

Fick idag 2-3 på digitalt test och det känns som en milstolpe då det aldrig slog om från 1-2 förra månaden när jag fick missfall 🙏🏼😍

• Båten
    Alexandra93 skrev 2024-10-29 22:22:08 följande:

Fick idag 2-3 på digitalt test och det känns som en milstolpe då det aldrig slog om från 1-2 förra månaden när jag fick missfall 🙏🏼😍

Härligt att höra ☺️
  • jasjasjas

Plussade i förrgår för första gången i mitt liv - ser mycket fram emot detta. Bf 4 juli :)

Men någon annan som har ont då och då längst nere på höger sida? Det rycker och drar lite då och då. Inte molande smärta (det har jag lite hela tiden, men inte alls farligt).

• Anonym (Tredje)
    Alexandra93 skrev 2024-10-29 22:22:08 följande:

Skönt! Hoppas våra regnbågsbebisar får vara kvar nu ❤️
  • Anonym (Tredje)
    jasjasjas skrev 2024-10-30 00:03:23 följande:

Plussade i förrgår för första gången i mitt liv - ser mycket fram emot detta. Bf 4 juli :)

Men någon annan som har ont då och då längst nere på höger sida? Det rycker och drar lite då och då. Inte molande smärta (det har jag lite hela tiden, men inte alls farligt).

Grattis! Det låter helt normalt :)
  • Anonym (Tredje)

Tänkte bara påminna att det finns en Facebook sida nu 😊

• FrökenKiwi

Trodde aldrig jag skulle få skriva här men WOHO, jag har också plussat nu!!! 

fick missfall i augusti förra året och kämpat med oregelbunden cykel sen dess. Kört med letrozol nu de senaste månaderna som fått cykel på banan och i måndags plussade jag!! BF runt 10 juli

tog ett till test idag och det är mycket starkare, så det bådar väl gott antar jag, men är fortfarande väldigt nojig över att det inte ska gå vägen den här gången heller. 

mycket känslor. Men hej! Tagga bebis i juli hörni! 🥰🥰🥰

Svar på tråden Bf juli 2025