• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Spartacus12
    Emzor1 skrev 2024-11-08 20:02:41 följande:
    Förstår det, menade verkligen inte att göra något övertramp på något sätt utan menade det i välmening❤️ De kunde inte ge dig en tidigare tid så att du kan få svar?❤️

skulle såklart inte vara ett frågetecken efter ?jo jag vet?❤️ 

vaknade inatt pga smärtor i nedre magen. Har börjat blöda😥 tog även ett test som blivit svagare och tempen som sjunkit under min basala nivå. svårt att klamra sig fast vi något annat som skulle kunna ge falskt hopp. 

är väldigt glad för er andras skull❤️ jag hoppas innerligt att allt går bra! ta hand om er❤️

• Anonym (Nervös)

Gjorde ett tidigt VUL härom dagen, helt enkelt av den enkla anledningen att jag haft ett X förut och gyn ville bekräfta att den här graviditeten satt rätt. Och det gjorde den! Gick ju såklart inte att se så mycket än, men en hinnsäck med gulesäck fanns det där inne i alla fall 🙏 som stämde så när på dagarna, skulle vara i 5+4 och den mätte då till 5+3 🥰
    Blir en till koll i v 8 för att bekräfta hjärnaktivitet då det var för tidigt nu. Så nu håller vi tummar och tår att den här lille vill stanna kvar ❤️

• Anonym (Nervös)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-09 06:26:00 följande:

Gjorde ett tidigt VUL härom dagen, helt enkelt av den enkla anledningen att jag haft ett X förut och gyn ville bekräfta att den här graviditeten satt rätt. Och det gjorde den! Gick ju såklart inte att se så mycket än, men en hinnsäck med gulesäck fanns det där inne i alla fall 🙏 som stämde så när på dagarna, skulle vara i 5+4 och den mätte då till 5+3 🥰
    Blir en till koll i v 8 för att bekräfta hjärnaktivitet då det var för tidigt nu. Så nu håller vi tummar och tår att den här lille vill stanna kvar ❤️

Hjärtaktivitet❤️, inte hjärna menar jag förstås, dumma telefon 😂
  • Diklofenak
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-09 06:28:29 följande:
    Hjärtaktivitet❤️, inte hjärna menar jag förstås, dumma telefon 😂
    så roligt Hjärta vi håller tummar!
  • Enmsik

Plussade idag. Super svagt men sen på digitalt. Tredje barnet här men har fler graviditeter i bagaget. Nu tog det sig på första riktiga försöket Trots att jag inte haft så tydliga ägglossningssmärtor som jag brukar. Om ägglossning skedde den dg jag misstänker så blir bf 21 juli. :) ska ringa Gyn kommande vecka så jag får ett tidigt VUL veckan efter det Pga tidigare X innan barnen kom.

• Emzor1
    Diklofenak skrev 2024-11-08 21:17:05 följande:
    Det blir andra barnet, sonen är född i mars i år så det blir ganska tätt..Hur långt har du mellan dina?
    Vad roligt! Tänker att det blir intensivt i början men kommer vara så skönt sen när de är lite äldre☺️ Vår son blir 2 i början av januari
  • Emzor1
    Spartacus12 skrev 2024-11-09 06:01:24 följande:

skulle såklart inte vara ett frågetecken efter ?jo jag vet?❤️ 

vaknade inatt pga smärtor i nedre magen. Har börjat blöda😥 tog även ett test som blivit svagare och tempen som sjunkit under min basala nivå. svårt att klamra sig fast vi något annat som skulle kunna ge falskt hopp. 

är väldigt glad för er andras skull❤️ jag hoppas innerligt att allt går bra! ta hand om er❤️

Åh men vad tråkigt att höra😞❤️ styrkekramar till er❤️
  • shethegirl

Plussade i fredags! Solig

lite chockad faktiskt då jag verkligen trodde det skulle vara negativt men Nope! 
    BF just nu verkar bli 11 juli Hjärta
    storebror är född i april i år så kommer bli ganska tätt men det var precis vad vi ville Skrattande 

är dock lite rädd att berätta för storebror som är 11år då han tycker att bebis är jobbig ibland och kommer ju bara bli mer kaos med en till Tyst men han älskar sin lillebror så hoppas han blir glad ändå Hjärta

• Diklofenak
    shethegirl skrev 2024-11-10 09:49:51 följande:

Plussade i fredags! Solig

lite chockad faktiskt då jag verkligen trodde det skulle vara negativt men Nope! 
    BF just nu verkar bli 11 juli Hjärta
    storebror är född i april i år så kommer bli ganska tätt men det var precis vad vi ville Skrattande 

är dock lite rädd att berätta för storebror som är 11år då han tycker att bebis är jobbig ibland och kommer ju bara bli mer kaos med en till Tyst men han älskar sin lillebror så hoppas han blir glad ändå Hjärta

Grattis!
    Kul, nästan samma här med son född mars -24 och BF 8 juli Glad

• shethegirl
    Diklofenak skrev 2024-11-10 13:57:00 följande:

Grattis!
    Kul, nästan samma här med son född mars -24 och BF 8 juli Glad

Åh vad kul med någon mer med samma åldersskillnad! 😁 
    Har så svårt att hålla oss så berättat för dom närmaste redan! Som tur va blev även storebror på 11 år glad 🤩
Svar på tråden Bf juli 2025