• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Anonym (17juli)

Hej!
    Plussade igår väldigt svagt, knappt synligt. Idag starkare! Verkar ha BF 17 juli. Hoppas att allt går vägen :) Hittar inte heller gruppen på FB! Hur gör man?

• Anonym (Tredje)
    Emzor1 skrev 2024-11-03 20:38:13 följande:
    Antar att den är privat för jag hittar ingen? 😅
    Den ska gå att söka på BF Juli 2025
  • Båten
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-03 15:55:18 följande:
    Jobbigt med illamående. Ska ni ta reda på kön?
    Vi ska ta reda på det i v10 men är ju några veckor kvar dit. 
    Jag har inga symtom alls mer än jag måste kissa ofta. 
    Känner samma här. Säkert kommer det att vara två 😅 vi får se om några veckor ????
    Dessa symptom,  man vill både ha dom samtidigt som de är sjukt jobbiga 😂

Ja det ska vi, jag är inte den som kan vänta 😂 Nummer 2 ville inte visa på rul så den väntan var olidlig 😂 Har inte ringt barnmorskan än så får se till att göra det nu i dagarna, vill också börja boka in alla möten. Redan så otålig och ändå nästan hela tiden kvar att gå 😅 Ska ni göra nip då i vecka 10? 
  • Båten
    Anonym (17juli) skrev 2024-11-03 21:09:20 följande:

Hej!
    Plussade igår väldigt svagt, knappt synligt. Idag starkare! Verkar ha BF 17 juli. Hoppas att allt går vägen :) Hittar inte heller gruppen på FB! Hur gör man?

Grattis 😊

Jag fick scrolla långt ner på sök resultat sidan för att den skulle komma upp. Väldigt konstig algoritm. Dock har jag inte vågat gå med än 🙈 Känns som vi måste berätta för fler innan man vågar gå med då man aldrig vet om man hittar en bekant i gruppen 😅
  • Alexandra93

Hade det inte varit bättre med en privat grupp som man kan bli inbjuden i? 

Vill inte gå med i en öppen fb grupp redan nu 

• Anonym (Tredje)
    Alexandra93 skrev 2024-11-03 22:56:19 följande:

Hade det inte varit bättre med en privat grupp som man kan bli inbjuden i? 

Vill inte gå med i en öppen fb grupp redan nu 

Den är privat. 
  • Alexandra93
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-03 23:02:12 följande:
    Den är privat. 

Jaha okej, men kan ingen se att man gått med då? 

Har vid tidigare graviditeter varit med i grupper som man inte kunnat gå med i utan att få en inbjudan, på så sätt har inte grupperna blivit så stora utan mer personliga 😊

• Hanna2325
    Emzor1 skrev 2024-11-03 20:40:13 följande:
    Grattis! 🤩

Vi är i samma vecka + dag och har samma bf☺️ Förstår om det känns nervöst, det är en stor sak att vara gravid! Men det är okej att känna så, sen gör hormonerna sitt för humöret och måendet med☺️ är helt övertygad om att du kommer klara detta galant🙏❤️
    Åh vad roligt! Är det ditt första barn också?🥰
  • Alexandra93

Fick mitt 3+ idag, känns som ännu en milstolpe! 🙏🏼 v 4+6 idag och till skillnad från förra månaden när jag fick missfall så ökar testen som dem ska 😍
  • Kashmir89
    Alexandra93 skrev 2024-11-04 14:08:22 följande:

Fick mitt 3+ idag, känns som ännu en milstolpe! 🙏🏼 v 4+6 idag och till skillnad från förra månaden när jag fick missfall så ökar testen som dem ska 😍
    åhhh vad härligt att höra <3 håller alla tummar jag kan för dig <3
Svar på tråden Bf juli 2025