• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Båten
    Kashmir89 skrev 2024-11-03 10:38:47 följande:

Plussade i torsdags första gången med testa tidigt och idag tog jag ett digitalt där det stod gravid 2-3 enligt beräkning är jag 4+1 så jag och sambon hoppas det går vägen denna gången. hade ju MF förra månaden så jag hoppashoppashoppas verkligen att allt går som det ska <3 lycka till, till er alla
    Hoppas verkligen att föret vill stanna denna gången ❤️
  • Båten

Mina symptom ökar för var dag men sen är det fjärde barnet så kroppen vet väl vad den ska göra 😅 Men fy för illamåendet, hade inte alls så här med de andra 🙈 Det blir bara värre för varje dag, jobbar på båt och aldrig varit sjösjuk men nu klarar jag inte av minsta rullning 😂. Min man tror på en flicka då det är så annorlunda start jämfört med de 3 andra (pojkar allihopa) men jag har ingen känsla alls. Jag är mer rädd för att det ska vara 2 pga min ålder och sen har vi många två äggs på min mors sida. Närmaste är min moster och morbror 🙈

• Anonym (anonym)
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-30 08:29:57 följande:

Tänkte bara påminna att det finns en Facebook sida nu 😊

Undrar också :) Hittar inte på facebook.
  • Emzor1
    Anonym (anonym) skrev 2024-11-03 12:22:04 följande:
    Undrar också :) Hittar inte på facebook.
    Vill också veta ☺️
  • Anonym (Tredje)

Sidan heter bf juli 2025

• Anonym (Tredje)
    MaxiBrumma skrev 2024-11-03 07:25:43 följande:
    Hej och tack för omtanken! 
    Tyvärr började jag blöda i tisdags och blöder fortfarande, så har blödigt i 5 dagar nu. Känns tråkigt, men det är bara att blicka framåt😊♥️
    Jag gjorde som sagt IVF och har blivit gravid alla 5 gånger som jag gjort det, men bara 1 har blivit en fullgången graviditet. Så jag verkar ha lätt att få missfall enkelt.. Är så tacksam för dom 2 barn jag har, men det tar såklart inte från besvikelsen att få återkommande missfall. Tar tacksamt emot tips om någon har😉

Önskar er alla lycka till i era graviditeter!! 
    Kan kännas långt kvar tills bebis är ute, men tjoff och snart är det sommar! 

kram alla
    Nej vad tråkigt att höra. Har tänkt på dig. 
    Har inga tips att ge dig tyvärr. Tänker ni försöka igen? 
  • Anonym (Tredje)
    Båten skrev 2024-11-03 10:48:43 följande:

Mina symptom ökar för var dag men sen är det fjärde barnet så kroppen vet väl vad den ska göra 😅 Men fy för illamåendet, hade inte alls så här med de andra 🙈 Det blir bara värre för varje dag, jobbar på båt och aldrig varit sjösjuk men nu klarar jag inte av minsta rullning 😂. Min man tror på en flicka då det är så annorlunda start jämfört med de 3 andra (pojkar allihopa) men jag har ingen känsla alls. Jag är mer rädd för att det ska vara 2 pga min ålder och sen har vi många två äggs på min mors sida. Närmaste är min moster och morbror 🙈

Jobbigt med illamående. Ska ni ta reda på kön?
    Vi ska ta reda på det i v10 men är ju några veckor kvar dit. 
    Jag har inga symtom alls mer än jag måste kissa ofta. 
    Känner samma här. Säkert kommer det att vara två 😅 vi får se om några veckor ????
  • Hanna2325

Jag fick plus för en vecka sen och är nu i vecka 5 (4+3), BF 10 Juli😊 Är bara 23 år gammal så känner mig väldigt nervös om jag ska klara detta, men är såklart överlycklig!

• Emzor1
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-03 15:51:05 följande:

Sidan heter bf juli 2025

Antar att den är privat för jag hittar ingen? 😅
  • Emzor1
    Hanna2325 skrev 2024-11-03 19:23:45 följande:

Jag fick plus för en vecka sen och är nu i vecka 5 (4+3), BF 10 Juli😊 Är bara 23 år gammal så känner mig väldigt nervös om jag ska klara detta, men är såklart överlycklig!

Grattis! 🤩

Vi är i samma vecka + dag och har samma bf☺️ Förstår om det känns nervöst, det är en stor sak att vara gravid! Men det är okej att känna så, sen gör hormonerna sitt för humöret och måendet med☺️ är helt övertygad om att du kommer klara detta galant🙏❤️
Svar på tråden Bf juli 2025