• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Kashmir89
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-01 07:40:09 följande:

Kissnödig och trött skulle jag säga mina symtom är. 
    Har ni börjat få någon känsla över kön än? 
    Kanske tidigt fortfarande men med MA i Juli var jag 100% övertygad om flicka. Känslan just nu säger mig pojke. 

Ja kissignödig konstant glömde jag.. men fasiken vad brösten gör ont. 
    ang könet så vet jag inte alls men helt ärligt bryr jag mig inte heller sålänge det blir ett friskt barn <3
  • Kashmir89
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-01 07:40:09 följande:

Kissnödig och trött skulle jag säga mina symtom är. 
    Har ni börjat få någon känsla över kön än? 
    Kanske tidigt fortfarande men med MA i Juli var jag 100% övertygad om flicka. Känslan just nu säger mig pojke. 

Ja kissignödig konstant glömde jag.. men fasiken vad brösten gör ont. 
    ang könet så vet jag inte alls men helt ärligt bryr jag mig inte heller sålänge det blir ett friskt barn <3
  • hejhejhej01

Plussade idag svagt plus på testlagret.. Hade ägglossning någon dag tidigare än väntat så lite oklar bim då jag inte vet exakt vilken av 2 dagar det var så är ungefär bim-5/6 idag. Bf  någon gång 16-17 juli. Andra barnet och det kommer vara exakt 3 år emellan, kanske t.o.m på dagen 😆 så bra prickade vi in! 

har huvudvärk, diffust milt illamående och molvärk då och då, jättehungrig hehe..

• Anonym (Lyrka)

5+4 idag och inga symtom (förutom utebliven mens då). Förra grav minns jag främst ömma bröst och därefter illamående, men jag minns inte när det började. Fler som inte har några direkta symtom?

• Emzor1

Hoppar också in här ☺️

plussade idag, andra barnet 🙏 Bf enligt kalender bör hamna kring 10 juli ☺️ hittills har jag inte haft några extrema symtom 😅

• Anonym (Nervös)

Hej allihopa! Har inte vågat hoppa in här på riktigt förrän nu.
    Plussade i måndags, men har inte riktigt vågat tro på det ännu. Lång historia kort, vi har 10 års ofrivillig barnlöshet bakom oss med upprepade missfall, alla i v 4-5. Men nu hoppas vi verkligen att det ska gå vägen! Är nu i 4+6, så BF blir 5 juli 🥰
    Men lyckan när det slog om till Gravid 2-3 var fantastiskt! Så nu håller sig tummarna att det slår om till 3+ i dagarna.

• hejhejhej01
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-02 12:32:12 följande:

Plussade i måndags, men har inte riktigt vågat tro på det ännu. Lång historia kort, vi har 10 års ofrivillig barnlöshet bakom oss med upprepade missfall, alla i v 4-5. Men nu hoppas vi verkligen att det ska gå vägen! Är nu i 4+6, så BF blir 5 juli 🥰
    Men lyckan när det slog om till Gravid 2-3 var fantastiskt! Så nu håller sig tummarna att det slår om till 3+ i dagarna.

Åh vad jag håller tummarna lite extra för er! 10 år 😭 det är omöjligt att sätta sig in i. ❤️?????
  • MaxiBrumma
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-28 12:56:26 följande:
    Hur går det? Tagit fler test? Såklart du får vara kvar i tråden. Jag håller tummarna att allt ser bra ut. 
    Hej och tack för omtanken! 
    Tyvärr började jag blöda i tisdags och blöder fortfarande, så har blödigt i 5 dagar nu. Känns tråkigt, men det är bara att blicka framåt😊♥️
    Jag gjorde som sagt IVF och har blivit gravid alla 5 gånger som jag gjort det, men bara 1 har blivit en fullgången graviditet. Så jag verkar ha lätt att få missfall enkelt.. Är så tacksam för dom 2 barn jag har, men det tar såklart inte från besvikelsen att få återkommande missfall. Tar tacksamt emot tips om någon har😉

Önskar er alla lycka till i era graviditeter!! 
    Kan kännas långt kvar tills bebis är ute, men tjoff och snart är det sommar! 

kram alla
  • Kashmir89

Plussade i torsdags första gången med testa tidigt och idag tog jag ett digitalt där det stod gravid 2-3 enligt beräkning är jag 4+1 så jag och sambon hoppas det går vägen denna gången. hade ju MF förra månaden så jag hoppashoppashoppas verkligen att allt går som det ska <3 lycka till, till er alla
  • Båten
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-02 12:32:12 följande:

Grattis ❤️ Kan inte föreställa mig vad ni gått igenom men jag håller på er och önskar verkligen att detta är eran tur ❤️

Har också BF 5 juli om vi räknat rätt 🥰 Tänkte ta ett nytt i morgon också för vill också se det slå om till 3+ snart. Att man kan bli så beroende av att testa 🙈 
Svar på tråden Bf juli 2025