Inlägg från: Anonym (Nervös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nervös)

Bf juli 2025

Hej allihopa! Har inte vågat hoppa in här på riktigt förrän nu.
    Plussade i måndags, men har inte riktigt vågat tro på det ännu. Lång historia kort, vi har 10 års ofrivillig barnlöshet bakom oss med upprepade missfall, alla i v 4-5. Men nu hoppas vi verkligen att det ska gå vägen! Är nu i 4+6, så BF blir 5 juli 🥰
    Men lyckan när det slog om till Gravid 2-3 var fantastiskt! Så nu håller sig tummarna att det slår om till 3+ i dagarna.

• Anonym (Nervös)

Alltså lyckan, har inte vågat testa med digitalt under helgen, men idag i 5+1 slog det om till 3+!! Så glad att det verkar gå åt rätt håll än så länge, vågar knappt hoppas att det kanske, kanske kan gå vägen den här gången... 
    Gällande symtom jag jag hittills extrem trötthet, svagt illamående som kommer och går och lite ömma bröst till och från. Har molande mensvärk som suttit i sedan innan plusset, så försöker hålla mig lugn över det, men det är svårt. Vi har försökt så länge att allt känns lite skrämmande.

• Anonym (Nervös)
    Båten skrev 2024-11-03 10:39:12 följande:
    Grattis ❤️ Kan inte föreställa mig vad ni gått igenom men jag håller på er och önskar verkligen att detta är eran tur ❤️

Har också BF 5 juli om vi räknat rätt 🥰 Tänkte ta ett nytt i morgon också för vill också se det slå om till 3+ snart. Att man kan bli så beroende av att testa 🙈 
    Tack!❤️ Gratis till dig med, kul att vi har samma BF än då länge 🥰  men blir helt galen med detta testande, men tog ändå en paus under helgen, men idag kunde jag inte låta bli längre 🙈
  • Anonym (Nervös)

Gjorde ett tidigt VUL härom dagen, helt enkelt av den enkla anledningen att jag haft ett X förut och gyn ville bekräfta att den här graviditeten satt rätt. Och det gjorde den! Gick ju såklart inte att se så mycket än, men en hinnsäck med gulesäck fanns det där inne i alla fall 🙏 som stämde så när på dagarna, skulle vara i 5+4 och den mätte då till 5+3 🥰
    Blir en till koll i v 8 för att bekräfta hjärnaktivitet då det var för tidigt nu. Så nu håller vi tummar och tår att den här lille vill stanna kvar ❤️

• Anonym (Nervös)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-09 06:26:00 följande:

Gjorde ett tidigt VUL härom dagen, helt enkelt av den enkla anledningen att jag haft ett X förut och gyn ville bekräfta att den här graviditeten satt rätt. Och det gjorde den! Gick ju såklart inte att se så mycket än, men en hinnsäck med gulesäck fanns det där inne i alla fall 🙏 som stämde så när på dagarna, skulle vara i 5+4 och den mätte då till 5+3 🥰
    Blir en till koll i v 8 för att bekräfta hjärnaktivitet då det var för tidigt nu. Så nu håller vi tummar och tår att den här lille vill stanna kvar ❤️

Hjärtaktivitet❤️, inte hjärna menar jag förstås, dumma telefon 😂
  • Anonym (Nervös)
    Emzor1 skrev 2024-11-11 19:54:07 följande:
    Grattis! 🤩 Jag har precis kommit ur testfasen men vill ändå köra ett sista veckoindikator för att få se 3+, ska dock vänta en vecka till 😅

Hoppas det är okej att jag frågar, men vad är graviditetshypertoni?
    Graviditetshypertoni är högt blodtryck som utvecklas pga graviditeten 😊 Såklart man får fråga! 
    Stort grattis förresten! 😍
Svar på tråden Bf juli 2025