Inlägg från: Spartacus12 |Visa alla inlägg
  • Spartacus12

Bf juli 2025

Jag plussade i söndags och kunde knappt ta in det. Har försökt på ety syskon i 1,5 år nu utan framgång alls. Har förstorad sköldkörtel och har hela tiden tänkt att det är orsaken till att jag aldrig plussat?

Nu äntligen hände det! I ett par dagar efteråt har jag haft molande värk och ömma bröst. Idag helt plötsligt gör inte brösten ont längre och när jag var på toa upptäckte jag bruna/rosa flytningar. Blev så skakig :(

Ringde barnmorska och bröt ihop totalt. Fick en tid för VUL om två veckor men känner mig så jävla ledsen alltså. är på jobbet i sittande stund och jag kan inte tänka på annat än att det kanske är ett missfall på gång. 

• Spartacus12
    Emzor1 skrev 2024-11-07 20:07:27 följande:
    Förstår att mina ord inte väger tungt, men bruna = gammalt blod, rosa = vanligt utifrån att slemhinnorna blir extra sköra. Symtom kommer och går under hela graviditeten, behöver inte alls betyda något negativt❤️

Jo jag vet? känns bara tungt att i skrivande stund inte veta om jag fortfarande är gravid eller inte. men får ha tålamod och avvakta i ett par veckor. 

tack för omtanken❤️❤️

• Spartacus12
    Emzor1 skrev 2024-11-08 20:02:41 följande:
    Förstår det, menade verkligen inte att göra något övertramp på något sätt utan menade det i välmening❤️ De kunde inte ge dig en tidigare tid så att du kan få svar?❤️

skulle såklart inte vara ett frågetecken efter ?jo jag vet?❤️ 

vaknade inatt pga smärtor i nedre magen. Har börjat blöda😥 tog även ett test som blivit svagare och tempen som sjunkit under min basala nivå. svårt att klamra sig fast vi något annat som skulle kunna ge falskt hopp. 

är väldigt glad för er andras skull❤️ jag hoppas innerligt att allt går bra! ta hand om er❤️

Svar på tråden Bf juli 2025