Inlägg från: Alexandra93 |Visa alla inlägg
  • Alexandra93

Bf juli 2025

Plussade idag! Beräknad 7e juli enligt app. Detta blir vårt 4e barn om allt nu går vägen.

Har sedan april i år, när vi började försöka, fått två kemiska graviditeter och förra månaden gick jag till v6 innan jag fick missfall. Har nu plussat 26 dagar efter att jag började blöda och hoppas så innerligt att denna vill stanna!

• Alexandra93
    MaxiBrumma skrev 2024-10-27 08:15:38 följande:
    Stort grattis! Vad roligt, vi håller tummarna 😍

Jag tog nytt test på morgonen och tycker typ att jag ändå ser en liten stegring? Är lite förvirrad just nu😅 Mensen är fortfarande frånvarande, +2 dagar efter mens nu.

tack! ja vi får hoppas på det bästa! 

Ja tyvärr har jag ju dålig erfarenhet av långsam stegring som tyvärr slutade i mf förra månaden men hoppas att det går bättre för dig! 

• Alexandra93
    Båten skrev 2024-10-28 07:33:57 följande:

Hej alla. 
    Plussat med nummer 4 igår, 10 försöket. Mina föräldrar kom förbi och såg testet så de vet redan, inte riktigt planerat men så blev det😅. Bf 6 juli, lite osäker då jag har oregelbunden mens. 
    Fyller 39 år nästa år så lite osäker på hur denna graviditet kommer kännas,  var 5 år sen sist jag var gravid. Hur gamla är ni andra? 
    Grattis till er alla ❤️

Grattis! ♥️
    Väntar också nr 4 och jag är nyligen fyllda 31!
    Hur gamla är dina barn? 
  • Alexandra93
    Båten skrev 2024-10-28 12:22:48 följande:
    10, 7 och 4 ☺️
    Hur gamla är dina? 
    8, 6 och 3 😊
  • Alexandra93
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-28 12:55:23 följande:

Någon av er som tagit clearblue med veckoindikator? 
    Är fasen lite rädd för tvillingar igen. Fick pos gravtest i v3+1, tog clearblue med veckoindikator i v3+6 som visade gravid 2-3 veckor och idag v4+4 visar den +3.... 
    Vet när jag hade äl då jag tempat. 
    Någon fler och hur ser det ut för er? 

Oj ja man har ju hört att det är bra mycket högre hcg halt vid tvillingar! 

Bara tagit ett än så länge v 3+4 och fick 1-2... 
    vet dock inte exakt när jag hade äl. 

Har du tänkt boka tidigt ul?
  • Alexandra93
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-28 13:13:59 följande:
    Ja det känns ju som mer rätt med 1-2 
    Har bokat den 18/11 men det är ju ett tag dit ????
    Ja jag känner mig lugn än så länge, fick missfall förär månaden och då fick jag 1-2 när det skulle visat 3+ så vill ju gärna se att det ökar..

Har bokat UL den 25/11 och håller med dig, en evighet dit!
  • Alexandra93

Fick idag 2-3 på digitalt test och det känns som en milstolpe då det aldrig slog om från 1-2 förra månaden när jag fick missfall 🙏🏼😍

• Alexandra93
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-30 08:28:35 följande:
    Skönt! Hoppas våra regnbågsbebisar får vara kvar nu ❤️
    Ja såklart ingen garanti men har lite bättre magkänsla denna gången!
    Hoppashoppas ♥️
  • Alexandra93

Hade det inte varit bättre med en privat grupp som man kan bli inbjuden i? 

Vill inte gå med i en öppen fb grupp redan nu 

• Alexandra93
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-03 23:02:12 följande:
    Den är privat. 

Jaha okej, men kan ingen se att man gått med då? 

Har vid tidigare graviditeter varit med i grupper som man inte kunnat gå med i utan att få en inbjudan, på så sätt har inte grupperna blivit så stora utan mer personliga 😊

• Alexandra93

Fick mitt 3+ idag, känns som ännu en milstolpe! 🙏🏼 v 4+6 idag och till skillnad från förra månaden när jag fick missfall så ökar testen som dem ska 😍
  • Alexandra93
    Anonym (Lyrka) skrev 2024-11-04 21:59:56 följande:
    Är du sugen på att starta en? Jag är nog inte rätt person att vara admin, men går gärna med i en mindre grupp. Vet att det var en som startade en grupp som man bara kunde bli medlem i genom att trycka på en länk och den länken var aktiv i x antal klick/timmar. man fick inte upp gruppen nä man sökte på Facebook. 

ja precis en som jag varit med i med tidigare barn!

Jag är nog inte rätt person för det 😅 har noll koll hur man gör och rätt virrig som människa 😅

• Alexandra93
    Emzor1 skrev 2024-11-04 18:57:51 följande:
    stort grattis, vad härligt att se❤️
    Kashmir89 skrev 2024-11-04 15:12:42 följande:
    åhhh vad härligt att höra <3 håller alla tummar jag kan för dig <3

Tack! ♥️

• Alexandra93
    Sofia10 skrev 2024-11-07 14:06:21 följande:

Hej,
    Grattis till alla <3

Jag plussade i tisdags. Är i V5+5 idag.Vårt första barn, jag är 21 år och min sambo 23år.

Blev gravid nu direkt efter ett missfall utan mens imellan. Fick missfall i vecka 5 då. Är så orolig att samma ska hända igen. Så fort jag känner att jag har molvärk tror jag att det är ett missfall på g igen. 

Jag håller tummarna.
    Läste i denna chatt att vissa bokat tidigt ulltraljud. Kollade i min kommun men inget jag hittar att man kan boka eller erbjuds.

Hej! Grattis till dig också! 

Skulle säga att jag är i exakt samma situation, fick missfall förra månaden i v 5+6 och blev gravid direkt utan mens imellan. Är nu i 5+2 och känner samma som dig att så fort jag får lite molvärk så tänker jag att nu skiter det sig... 

Jag har bokat tidigt ultraljud i v 8+0 i en annan stad för har inte heller någon privat klinik där jag bor. Har ca 50 min enkel väg dit och det får det vara värt känner jag! 

Svar på tråden Bf juli 2025