• Båten

Bf juli 2025

Hej alla. 
    Plussat med nummer 4 igår, 10 försöket. Mina föräldrar kom förbi och såg testet så de vet redan, inte riktigt planerat men så blev det😅. Bf 6 juli, lite osäker då jag har oregelbunden mens. 
    Fyller 39 år nästa år så lite osäker på hur denna graviditet kommer kännas,  var 5 år sen sist jag var gravid. Hur gamla är ni andra? 
    Grattis till er alla ❤️

• Båten
    Alexandra93 skrev 2024-10-28 08:45:23 följande:
    Grattis! ♥️
    Väntar också nr 4 och jag är nyligen fyllda 31!
    Hur gamla är dina barn? 
    10, 7 och 4 ☺️
    Hur gamla är dina? 
  • Båten
    idorina skrev 2024-10-28 11:01:35 följande:

Hur mår ni annars? Jag märker ingenting förutom ömma bröst och molvärk som kommer och går. 

Jag mår bra bortsett från lite illamående ☺️
  • Båten
    Alexandra93 skrev 2024-10-29 22:22:08 följande:

Fick idag 2-3 på digitalt test och det känns som en milstolpe då det aldrig slog om från 1-2 förra månaden när jag fick missfall 🙏🏼😍

Härligt att höra ☺️
  • Båten

Tidigare graviditeter så har jag knappt haft något illamående. Denna gången ligger det som en mörk moln över mig hela dagarna 😂 Blivit värre för varje dag 🥴 Hur mår ni andra? 

• Båten
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-02 12:32:12 följande:

Hej allihopa! Har inte vågat hoppa in här på riktigt förrän nu.
    Plussade i måndags, men har inte riktigt vågat tro på det ännu. Lång historia kort, vi har 10 års ofrivillig barnlöshet bakom oss med upprepade missfall, alla i v 4-5. Men nu hoppas vi verkligen att det ska gå vägen! Är nu i 4+6, så BF blir 5 juli 🥰
    Men lyckan när det slog om till Gravid 2-3 var fantastiskt! Så nu håller sig tummarna att det slår om till 3+ i dagarna.

Grattis ❤️ Kan inte föreställa mig vad ni gått igenom men jag håller på er och önskar verkligen att detta är eran tur ❤️

Har också BF 5 juli om vi räknat rätt 🥰 Tänkte ta ett nytt i morgon också för vill också se det slå om till 3+ snart. Att man kan bli så beroende av att testa 🙈 
  • Båten
    Kashmir89 skrev 2024-11-03 10:38:47 följande:

Plussade i torsdags första gången med testa tidigt och idag tog jag ett digitalt där det stod gravid 2-3 enligt beräkning är jag 4+1 så jag och sambon hoppas det går vägen denna gången. hade ju MF förra månaden så jag hoppashoppashoppas verkligen att allt går som det ska <3 lycka till, till er alla
    Hoppas verkligen att föret vill stanna denna gången ❤️
  • Båten

Mina symptom ökar för var dag men sen är det fjärde barnet så kroppen vet väl vad den ska göra 😅 Men fy för illamåendet, hade inte alls så här med de andra 🙈 Det blir bara värre för varje dag, jobbar på båt och aldrig varit sjösjuk men nu klarar jag inte av minsta rullning 😂. Min man tror på en flicka då det är så annorlunda start jämfört med de 3 andra (pojkar allihopa) men jag har ingen känsla alls. Jag är mer rädd för att det ska vara 2 pga min ålder och sen har vi många två äggs på min mors sida. Närmaste är min moster och morbror 🙈

• Båten
    Anonym (Tredje) skrev 2024-11-03 15:55:18 följande:
    Jobbigt med illamående. Ska ni ta reda på kön?
    Vi ska ta reda på det i v10 men är ju några veckor kvar dit. 
    Jag har inga symtom alls mer än jag måste kissa ofta. 
    Känner samma här. Säkert kommer det att vara två 😅 vi får se om några veckor ????
    Dessa symptom,  man vill både ha dom samtidigt som de är sjukt jobbiga 😂

Ja det ska vi, jag är inte den som kan vänta 😂 Nummer 2 ville inte visa på rul så den väntan var olidlig 😂 Har inte ringt barnmorskan än så får se till att göra det nu i dagarna, vill också börja boka in alla möten. Redan så otålig och ändå nästan hela tiden kvar att gå 😅 Ska ni göra nip då i vecka 10? 
  • Båten
    Anonym (17juli) skrev 2024-11-03 21:09:20 följande:

Hej!
    Plussade igår väldigt svagt, knappt synligt. Idag starkare! Verkar ha BF 17 juli. Hoppas att allt går vägen :) Hittar inte heller gruppen på FB! Hur gör man?

Grattis 😊

Jag fick scrolla långt ner på sök resultat sidan för att den skulle komma upp. Väldigt konstig algoritm. Dock har jag inte vågat gå med än 🙈 Känns som vi måste berätta för fler innan man vågar gå med då man aldrig vet om man hittar en bekant i gruppen 😅
  • Båten
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-04 22:34:19 följande:
    Tack!❤️ Gratis till dig med, kul att vi har samma BF än då länge 🥰  men blir helt galen med detta testande, men tog ändå en paus under helgen, men idag kunde jag inte låta bli längre 🙈
    Tack 🥰 Det ska bli kul att se vad man får för BF sen efter RUL. Min man har förbjudit mig att testa mer 😅 

Gällande molvärken så får du se det som positivt, tänka på det som växtvärk ❤️ Men jag förstår din oro, man upplever så mycket saker som gravid och försöker man reda ut vad det är så är det symptom på typ allt 🙈 Prata med din BM om det, alla jag haft tidigare har varit väldigt duktiga på att stötta och lugna ❤️
Svar på tråden Bf juli 2025