• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Emzor1 skrev 2024-10-26 19:21:11 följande:
    Haha eller hur😂 När vi blev gravida och fick missfall hade vi berättat så fort vi plussade, så kändes tråkigt att behöva berätta om missfallet då.. därför vill vi vänta med att berätta denna gång ????
    Usch förstår dig, vi gjorde samma och att sen behöva berätta om mf det är så så så jobbigt 💔
  • Supermario91
    Emzor1 skrev 2024-10-26 19:21:11 följande:
    Haha eller hur😂 När vi blev gravida och fick missfall hade vi berättat så fort vi plussade, så kändes tråkigt att behöva berätta om missfallet då.. därför vill vi vänta med att berätta denna gång ????
    Åh verkligen samma här, fick missfall i augusti i v 10, så hade hunnit berätta för massa familj och vänner. 
    har tänkt att jag nästa gång ska göra ett tidigt Ul och avvakta med att berätta
  • Emzor1
    Supermario91 skrev 2024-10-26 20:48:54 följande:
    Åh verkligen samma här, fick missfall i augusti i v 10, så hade hunnit berätta för massa familj och vänner. 
    har tänkt att jag nästa gång ska göra ett tidigt Ul och avvakta med att berätta
    Beklagar❤️ Ja men det är nog bäst att vänta tills man fått se på ultraljud.. 
  • Tjej95hej
    Pandan14 skrev 2024-10-26 19:22:06 följande:
    Har inget svar på din fråga, men om jag är väldigt imponerad om du har hållit dig från att testa om du är gravid 😵😂
    Nejnejnej har nog testat lite fööör många gånger. inget än men inte heller mens🤨
  • TrueResolution
    Lulemelon skrev 2024-10-26 09:26:01 följande:
    1 tablett om dagen bara ☺️
    Blivit så inspirerad av er så har också beställt rosenrot och tänkte köra denna månaden! 😍 
  • Pandan14
    Tjej95hej skrev 2024-10-26 21:29:20 följande:
    Nejnejnej har nog testat lite fööör många gånger. inget än men inte heller mens🤨
    Jahaaa Hahah tänkte nästan de, dom flesta här i gruppen blir nog precis som mig, lite maniska av det här och kan inte hålla sig från att testa, har du kollat så du testar med tidiga tester? ☺️ sen är ju vissa väldigt låg hormonerade och de kan ta flera dagar efter bim till att de ger utslag, hoppas hoppas verkligen att det är ett pluss 🙏🏽
  • Pandan14
    TrueResolution skrev 2024-10-26 21:44:34 följande:
    Blivit så inspirerad av er så har också beställt rosenrot och tänkte köra denna månaden! 😍 
    Gick och blev sjuk för ett tag sedan och äter nu hostmedicin för att få bukt med hostan, och säger verkligen att de hjälper till att lösa upp allt slem 😉 så funkar inte rosenrot prova nån slemlösande hostmedicin 🤷🏽?♀️
  • Anonym (Hoppas o försöker)
    Pandan14 skrev 2024-10-26 21:46:52 följande:
    Jahaaa Hahah tänkte nästan de, dom flesta här i gruppen blir nog precis som mig, lite maniska av det här och kan inte hålla sig från att testa, har du kollat så du testar med tidiga tester? ☺️ sen är ju vissa väldigt låg hormonerade och de kan ta flera dagar efter bim till att de ger utslag, hoppas hoppas verkligen att det är ett pluss 🙏🏽
    Ja absolut manisk.. har tyvärr inga ?tidiga tester? men borde kanske köpa ett imorgon om mensen inte dykt upp. Känns skönt att dela det med fler här på något sätt☺️
  • Emzor1
    Pandan14 skrev 2024-10-26 19:23:26 följande:
    Usch förstår dig, vi gjorde samma och att sen behöva berätta om mf det är så så så jobbigt 💔
    Ja men verkligen.. det ?dumma? med att testa positivt denna månaden är att jag inte bara ska dölja det på min födelsedag, utan mannens månaden efter, svågerns, och julafton? Inte att släkten är stordrickare men vi brukar ta ett glas bubbel för att fira, skulle jag tacka nej (vilket jag gjorde när vi väntade sonen) började vissa i släkten gråta och sa att de förstod att jag var gravid, trots att vi ville vänta med att berätta..
  • Barnlängtan2024

Hej alla!
    jag behöver lite hjälp.. blir galen. Idag testade jag med CB igen, stadig smiley?? Detta är tredje dagen i rad? har haft mys varje dag sen i tisdags.. orkar verkligen inte idag men vill inte missa någon chans. Jag har även väldigt ömma bröstvårtor. Kan jag redan haft ägglossning tro?

Svar på tråden BIM November 2024