Supermario91 skrev 2024-10-25 15:23:12 följande:
Ja jag har ingen partyblåsa om man säger så 😅 men kanske bra att öva på inför en graviditet haha. Sprang upp så mkt på nätterna senaste att de var inte klokt
är på CD 9 så långt kvar! men ska bli kul att börja ÄL tempa iaf, testa något 😅
åh men då har du ju ändå inte så långt kvar även om de känns som de! jag säger alltid att jag inte ska testa tidigt men sen gör man de ändå 🙃 tänker ändå att ett tidigt negativt test kanske släpper lite besvikelsen när mensen kommer. Och ett positivt kan man ju inte få för tidigt av 🤩
Haha jag är med dig på den, har jag hållit mig i 4h känns det som att det ska läcka när som helst 😂 Jag förstår det! Hatar när man vaknar och känner att man måste kissa NU!
Ja okej! Men cd9 är ju inte jättelångt kvar heller, det kommer gå fort☺️ Lycka till med tempningen!
Ja det känns ganska långt men jag har lovat mannen att ta testet ihop denna gången, så jag kan inte smygtesta innan.. Hade nog gärna testat 1/11 men eftersom släkten kommer upp hit och ska bo här 1/11-3/11 känns det som dålig timing, vill kunna smälta det i lugn och ro oavsett resultat och inte gå ut och fira min födelsedag med tankarna snurrandes ????