• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-10-27 09:17:47 följande:
    Tror tyvärr mensen är på g? rosa när jag torkar mig så det var det :(
    Ah fattar. På de jag använt ska man inte testa för tidigt på morgonen iallafall!
    Oh nej :( vilka tester kör du med?
  • Barnlängtan2024
    Emzor1 skrev 2024-10-27 06:38:26 följande:
    Rättar mig själv: man ska gå på det första positiva om det är positivt flera dagar i rad, men om det blir positivt sen negativt någon/några dagar och positivt igen kan det bero på att kroppen försöker ägglossa igen men behöver inte betyda det** 

att första testet är att lita på är informstion från iv-klinik, att utgå från sista vid flera positiva är från ett forum så iv-kliniken är ju mer pålitlig källa 😅

Jaa i torsdags när jag fick första positiva så hade jag mycket äggviteliknande flytningar och känningar på vänster äggstock. 

ska testa idag igen, tänker om det är negativt måste det ha varit en ägglossning? Myste igår också för säkerhets skull ????

• Anonym (Hoppas o försöker)
    Pandan14 skrev 2024-10-27 09:18:45 följande:
    Oh nej :( vilka tester kör du med?
    Använt typ ?tento? pga billiga, men även clear blue rosa digitala ☺️
  • Anonym (Saltakatten)

Hej tråden. Jag har precis börjat följa er så är väl dags att joina er i väntan på plusset 😄

Jag är på ÄL+8 idag och har BIM 1/11. Har känt av lite värk i magen, stramt liksom. Lite ömma bröst. Är som vanligt tror jag, jag känner nog efter lite extra mycket tror jag. 

Nån fler som kommit en bit efter ÄL? Hur mår ni? Kommer ni testa tidigt eller har ni is i magen? 

• cheryblossom

Hej på er! Jag hoppar in här och laddar om för fjärde försöket. Bim 28/11 och fyller år tre dagar innan så hoppas få ett plus i födelsedagspresent. Hjärta

• Anonym (Hoppas o försöker)

Blev inget för mig denna månad 💔 Det känns okej men lite ångestfyllt också. Önskar er lycka till alla som hoppas nu kommande dagar ☺️

• Annpor

Ägglossningstest från idag, vad tror ni, nära nu, kanske imorgon? 33 dagar sedan missfallet i v.9. 

Början till fertilt sekret sedan imorse, äggvita liknande men ej riktigt genomskinligt och tänjbart ännu. 

• Yasen
    Pandan14 skrev 2024-10-27 07:52:44 följande:

slänger in en till fråga, om jag hade äl för 2-3 dagar sedan (som jag andra här oxå misstänkte) är de då möjligt att få en implantionsblödning natten till idag? För när jag va på toa inatt så va de lite rosa på pappret.. eller bara leveransklarare jag nu och ägglossningen skedde i natt? Har för mig att vissa kan blöda lite när ägget släpper?

Nja det känns alldeles för tidigt, inplantering sker väll 6-12 dagar efter ÄL men vem vet ????
  • Pandan14
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-10-27 12:37:44 följande:

Blev inget för mig denna månad 💔 Det känns okej men lite ångestfyllt också. Önskar er lycka till alla som hoppas nu kommande dagar ☺️

Va tråkigt o höra :( hoppas på nästa månad ❤️
  • Pandan14
    Yasen skrev 2024-10-27 13:26:07 följande:
    Nja det känns alldeles för tidigt, inplantering sker väll 6-12 dagar efter ÄL men vem vet ????
    antagligen så va de inte det för fick mitt första positiva äl test nu! Jätteskumt att de bara kommer lite blod sådär 😅
Svar på tråden BIM November 2024