Björkskogen skrev 2024-11-29 17:34:03 följande:
Stackars dig ❤️ otroligt tråkigt att höra.
Tror jag ska ta en mycke mer avslappnad approach framöver. Inga äl test eller temp. Det stressar mer än det ger och sen får man bara minus på testen. Tror vi kör oldschool framöver. Ligger när vi har lust, sex på beställning är fan riktigt trist 😂
tar bara gravtest om mensen är sen på riktigt. Blir jag gravid så blir jag. Känns bäst så här när vi dessutom blir så osynkad med gubbens jobb några cykler.
Tack för omtanken 💕 Håller tummarna för er, kloka ord om att ta det lite med ro och inte stressa så mkt med bebisverkstan 😅
Jag verkar fortfarande vara gravid iaf. Fick bara en liten rosa blödning torsdagsmorgon? inget alls sedan dess och jag gjorde ett nytt graviditetstest dagen efter som blev tokpositivt pang direkt innan jag knappt ens hunnit kissa på det 🙈 Tempen är hög också. Börjar få lite ömma bröst och somnar på soffan varje kväll, går inte vara vaken 😆 Så det kanske inte var början på missfall utan bara ett blodkärl eller implantationsblödning?
Bara att avvakta och se här framöver men vi är försiktigt optimistiska här hemma och håller tummarna att det går vägen och att inga fler blödningar kommmer 🙏🏻❤️
Lycka till framöver 😊