• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (Saltkatten)
    Björkskogen skrev 2024-11-25 05:46:47 följande:
    Ser absolut! Jag har samma på mitt test nu, aningen minde synligt än ditt 👀🙈 kan det bli imorgon nu så jag får testa igen? 😂 
    Spännande 😄 Hur ser det ut idag då?

Jag hade visst bara ett testa tidigt test, och det tog jag ju igår så testet jag tog nu på morgonen är ju också såååå svagt, det är inte ett testa tidigt och inte av samma märke heller, men jag ser en svag linje, så jag hoppas det blir starkare om nån dag. Fortfarande bara ÄL+10 så kanske inte så troligt att få nåt tydligt besked men man är ju otålig 🙈 
  • NassaNisse

Jag får nog ge upp 
    klarrött nu på morgonen inte super kraftigt men är rött. 

mensen måste vart super tidig mycket konstigt då jag testa med glad gubbe med cb digitalt föregående lördagen 

blir så ledsen! Kommer jag aldrig få plus eller vad gör min kropp! :( 

• Anonym (K Anonym)

Omg jag tror jag är gravid????? Ser ni? 
  • Anonym (Saltkatten)
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-25 08:53:42 följande:

Jaaaa 😍 Grattis 🥳
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 09:02:25 följande:
    Jaaaa 😍 Grattis 🥳
    Tack 🥹❤️
  • Anonym (Saltkatten)
    NassaNisse skrev 2024-11-25 08:44:49 följande:

Jag får nog ge upp 
    klarrött nu på morgonen inte super kraftigt men är rött. 

mensen måste vart super tidig mycket konstigt då jag testa med glad gubbe med cb digitalt föregående lördagen 

blir så ledsen! Kommer jag aldrig få plus eller vad gör min kropp! :( 

Näää så tråkigt. Jag vet precis hur det är. Tiden går och aldrig blir man gravid, och när jag till sist blev gravid fick jag missfall? men det kommer 💕

Jag har också varit med om att få mensen super tidigt nångång, vet inte alls vad det kan bero på men det har hänt mig nån enstaka gång också om det nu är mensen du fått. 
  • Björkskogen
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 08:22:17 följande:
    Spännande 😄 Hur ser det ut idag då?

Jag hade visst bara ett testa tidigt test, och det tog jag ju igår så testet jag tog nu på morgonen är ju också såååå svagt, det är inte ett testa tidigt och inte av samma märke heller, men jag ser en svag linje, så jag hoppas det blir starkare om nån dag. Fortfarande bara ÄL+10 så kanske inte så troligt att få nåt tydligt besked men man är ju otålig 🙈 
    Det va i morse som jag fick som dig 😅👀 äl+13 för mig idag. Hoppas så att det blir starkare imorgon 🥹
  • Anonym (Saltkatten)
    Björkskogen skrev 2024-11-25 09:21:28 följande:
    Det va i morse som jag fick som dig 😅👀 äl+13 för mig idag. Hoppas så att det blir starkare imorgon 🥹
    Iiiiih så spännande 🤩🙏🏻 Håller tummarna. Känns ju lovande för dig 😄 
  • Björkskogen
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 09:52:38 följande:
    Iiiiih så spännande 🤩🙏🏻 Håller tummarna. Känns ju lovande för dig 😄 
    Ja men för dig med! 😍 hoppas båda får riktigt plus !! 👀 🙏
  • Swn
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-25 08:53:42 följande:

Jaaaa grattis !!! 👏🏼😍
Svar på tråden BIM November 2024