• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Lantisen) skrev 2024-10-29 13:21:56 följande:

Testa igen så vi får veta 😍

Har tagit ett vanligt gravtest idag (finns bild i flödet), supersvagt så avvaktar och får hoppas på ännu starkare imorrn 😬🙏🏻 
  • Anonym (En till)
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-29 13:48:10 följande:

Så såg mitt gravtest ut. Tog ett testa tidigt digitalt med clearblue på eftermiddags kiss och fick gravid. Helt sjukt. Bifogar bilder nedan 😁
    Men grattis!!!!! 😍
  • Anonym (Saltakatten)

Det här med att vänta och ha tålamod 🙈😂 Tog detta nu i eftermiddag. Tycker det är starkare än det jag tog imorse. Men nu får jag ge mig och sluta slösa test och sluta spamma er med bilder på gravtest 🙈

• Emzor1
    Pandan14 skrev 2024-10-29 05:56:07 följande:
    Det är så sant! Förra cykeln gav jag inte ens upp när den kom utan va tvungen o testa en gång till 😳 ja!! fick positivt i söndags! vi myste till de på lördagen och igår så tänker att vi har gjort allt för att maxa våra chanser! nu börjar bara den evighetslånga väntan 🥲
    Ja man vill ju så gärna ???? åh vad spännande! det kommer nog gå snabbare än vad man tror tills man får testa (hoppas jag)😂
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-29 15:06:25 följande:

Det här med att vänta och ha tålamod 🙈😂 Tog detta nu i eftermiddag. Tycker det är starkare än det jag tog imorse. Men nu får jag ge mig och sluta slösa test och sluta spamma er med bilder på gravtest 🙈

Där ser man ju ett tydligt streck! Grattis!
  • Anonym (Saltakatten)
    Barnlängtan2024 skrev 2024-10-29 16:28:36 följande:

Ni som har plussat STORT GRATTIS!!❤️❤️
    när hade ni ägglossning och beräknad mens?? 

Jag vågar inte ropa ut att jag plussat än, för svaga streck/inbillning? 🙈 Men jag är på ÄL+10 och har BIM 1/11.
  • Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-29 16:35:43 följande:
    Där ser man ju ett tydligt streck! Grattis!

😱 Du tror det är på riktigt och inget spök?

Usch, vad jag är skeptisk, men tror jag blivit det då jag typ tappat hoppet om att få ett positivt test då vi försökt så länge. OMG om det är på riktigt 🥹🥰❤️🙏🏻 

• Vallmo93
    Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-29 15:06:25 följande:

Tycker mig skymtat på alla dina test men detta var ju ett tydligt starkare streck! Så kul och grattis! 😍😍

Svar på tråden BIM November 2024