• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (2) skrev 2024-11-15 10:59:17 följande:
    Bli inte orolig, det är ofta helt ofarligt men kan vara smärtsamt. Kan ju vara skönt att få en koll hos gyn ändå när man ändå önskar bli gravid ☺️

rosenrot kan säkert spela in också 🙃
    Ja, får kolla om jag inte plussar denna månaden och det är samma smärta nästa månad ☺️
  • mothertotwo
    mothertotwo skrev 2024-11-15 12:44:35 följande:

Jag vill så gärna börja testa redan nu. Kan knappt hålla mig ifrån mina test, utan tänker bara... Ska jag eller ska jag inte.. nja vänta någon dag... Du måste vänta!

Dem orden går i mitt huvud. Sen 10 minuter senare är man i dem tankarna igen 😂. Det lär ändå vara förtidigt imorgon bitti typ ca äl+7. Om beräkningen stämmer.

Men sen var min tapp öppen typ sen den 6 oktober och äl-sekret försvann vid den 10 november.. Kan ju faktiskt ha skett lite tidigare 😅. 

Kanske ta ett imorgon då och sen ta det andra på bim den 21. Har två digitala som man kan testa tidigt med. 6 dagar innan bim..idag är det ju 6 dagar innan bim. 

Åhhh jobbigt! Vad tycker ni?

Inte sen den 6 oktober...herregud alltså 🙈😂 sen 6 november.
  • Eost
    Pandan14 skrev 2024-11-15 12:22:40 följande:
    Minns att jag fick de med dock minns jag inte hur länge efter äl de va, men jag blev gravid så det kanske är bra 😃
    Spännande! 😃 denna månad fick jag smärta dag 1 och dag 2 efter ä, vilket jag aldrig haft förut. Så hoppas att det är något positivt även för mig 😁
  • Anonym (K Anonym)
    Eost skrev 2024-11-15 13:00:05 följande:
    Spännande! 😃 denna månad fick jag smärta dag 1 och dag 2 efter ä, vilket jag aldrig haft förut. Så hoppas att det är något positivt även för mig 😁
    Jag fick antigen dagen efter eller på äl! Brukar inte få som jag fick igår, kan ha molande men nu var det världens tryck och hugg & strålande smärta 😅
  • Eost
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-15 13:23:56 följande:
    Jag fick antigen dagen efter eller på äl! Brukar inte få som jag fick igår, kan ha molande men nu var det världens tryck och hugg & strålande smärta 😅
    Nej men samma här! Har aldrig haft så! Hade ont konstant och då och då kom hugg. 😅 håller tummarna för båda oss att det är något bra 😁 
    när har du bim? Jag har bim 22/11 
  • Anonym (Saltkatten)

Hejsan gänget. Jag kom med den här trådens första plus i slutet av oktober. Lyckan total, men den varade inte länge tyvärr. Tidigt missfall 😭💔 

Jag har brutit ihop litegranna men blickar nu framåt. Ska man behöva genomlida missfall så är det väl bäst om det sker tidigt och att kroppen löser det snabbt och självständigt. Jag hoppas att jag får vara en av dom som plussar snabbt igen efter missfall 🙏🏻☺️

Jag får lov att gratulera alla ni som fått plus efter mig och hejar vidare på resten av oss som väntar och kämpar på.

Jag känner att ÄL är på gång och hoppas kroppen inte ballat ur så det ska krångla men det känns som att det närmar sig. BIM borde bli i slutet av november i så fall.

• Anonym (Hoppas o försöker)

När brukar ni ta första testet? *otålig*

• h4llon1

Äntligen fick jag riktigt starkt på sticka från gravidkollen! 🤩 
    varit så orolig för jag tycker de varit så svaga men så äntligen idag var de riktigt starkt! 

nu har jag bara ett test kvar så nu får de va slut på testandet 😅

• Anonym (K Anonym)
    Eost skrev 2024-11-15 13:29:23 följande:
    Nej men samma här! Har aldrig haft så! Hade ont konstant och då och då kom hugg. 😅 håller tummarna för båda oss att det är något bra 😁 
    när har du bim? Jag har bim 22/11 

Nä inte jag heller! Jag brukar ha molande värk men aldrig såhär kraftiga hugg, hoppas det är något! 

Jag har bim 27e ungefär (kan skifta 1-2 dagar), när ska du börja testa? 

Svar på tråden BIM November 2024