• MrsHoppas

BIM November 2024

Jag hoppar in 😁 

Har BIM på tisdag 19/11, men än så länge negativa test :( 

• MrsHoppas
    Kattensara skrev 2024-11-17 12:37:23 följande:
    Samma här!
    bim 19-20e och idag neg tidigt test? 😢 det sjuka är att jag fortfarande hoppas. Men ska försöka invänt mensen och chilla med testandet
    Samma här! :( negativt test och BIM på tisdag..  

Dock ingen mensvärk och inget blod.. brukar nästan alltid få rosa flytningar flera dagar innan mens.. Men vågar inte hoppas. 
  • MrsHoppas
    Kattensara skrev 2024-11-17 19:57:22 följande:
    då är vi ju lika då! Men då låter det ju som det finns lite hopp? :) ska hålla tummarna för oss. jag fattar verkligen inte hur de tidiga testen funkar, eftersom det står typ 99% säkerhet ett par dagar innan Bim. men uppenbarligen så är det väl inte det då eftersom det finns dom som plussat senare men får neg på de tidiga innan? Men jag kanske bara krånglar till det 😅
    Jaa men exakt haha! 

När ska du våga testa igen? Jag väntar till onsdag och ser om mensen kommer 😬
  • MrsHoppas
    Kattensara skrev 2024-11-17 20:39:03 följande:
    Jag tänker också att onsdag blir bra! Om inte mensen kommit vill säga. Måste chilla lite med att testa känner jag 😅
    Haha samma här! Mina tog slut idag så har beställt fler 😬 så måste ändå vänta in leveransen innan jag kan testa
  • MrsHoppas

BIM dagen, men ingen mens?!? 😱 

Vaknade upp och var heeelt säker på att mensen skulle vara på plats eftersom jag fick negativt i förrgår (ÄL +12), men nej, ingen mens ä, ingen mensvärk, inte ens rosa flytningar som jag brukar ha från ÄL+10... 

Nu tänds hoppet 😅 men är livrädd.. har inga symptom. Tempen är fortsatt hög men den har inte gått upp något mer än normalt.. 

• MrsHoppas
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-19 08:23:50 följande:
    Lovande 😍👏🏻 Tänker du testa? 
    Jag har inga test hemma haha, har beställt nya så ska testa tidigast imorgon. Men vågar verkligen inte hoppas men har typ aldrig hänt att jag inte ens har mensvärk på BIM 😱 
  • MrsHoppas
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-19 10:21:24 följande:
    Sååå spännande. Jag håller tummarna stenhårt 🤞🏻😄
    Tog ett test nu ändå och det var negativt :( 
    Men det var ju nu på kvällen men ändå, känns som det borde varit positivt på BIM om jag var gravid. 
  • MrsHoppas
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-19 21:00:07 följande:
    Finns ju de som fått positivt ett par dagar efter BIM! Hur känns kroppen annars?
    Känns så jobbigt ändå att fortsätta hoppas :/ ibland känner jag lite i brösten men knappt, annars lite "sticky" flytningar och lite ont i ryggen men inget annat
Svar på tråden BIM November 2024