• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (En till)

Här planerar vi för tredje barnet, detta blir fjärde försöket varav det andra riktigt stenseriösa med tempning, ÄL-stickor, schemasex, testmissbruk ja you name it. Det första gick idag åt skogen och mensen knackade på. Har någon idé om att jag ska invänta BIM utan att smygtesta denna månad men HAHA vem försöker jag lura. 😂  jag tror det när jag ser det!

Adderar mig själv till BIM-listan

14/11 En till 

• Anonym (Syskonlängtan)

BIM runt 5/11.

vi försöker med ett syskon till vårat 2022 barn 

försök nr 729282 känns det som, men egentligen har vi  försökt halvdant i 1,5år och fick i våras ett uteblivet missfall som inte blev ?klart? förrän i slutet av juli. 

sedan dess kör jag tempning och ägglossningstest + olika tillskott

• Emzor1

Är fortfarande med i oktobertråden då min bim är 2/11, och jag vet att jag kommer testa tidigt för att? ja, inget tålamod😅

Har ägglossning nu isch, eller om jag missat den med tester.. körde clearblue advanced och har bara blinkande gubbe på cd16, testat morgon och eftermiddag (började med eftermiddag dag 2 av blinkande gubbe), har bara 1 cd test kvar att ta imorgon så köpte stickor men det var svagt ikväll! tror jag hade äl-sekret förra veckan (hur vet man att det inte är gammal sperma, förlåt för detaljer)???? har idag mensvärk men ingen fokuserad på vänster eller höger.. mannen vill nu ha paus efter att ha legat i så hoppas äl är nu bara att jag missat med tester😂

har kört med rosenrot och folsyra denna månaden, men slutat med rosenrot nu☺️ vårt första försök efter preventivmedel, andra barnet - är dock inställd på att det kommer ta lite tid!

• Emzor1
    Anonym (En till) skrev 2024-10-18 19:55:50 följande:

Här planerar vi för tredje barnet, detta blir fjärde försöket varav det andra riktigt stenseriösa med tempning, ÄL-stickor, schemasex, testmissbruk ja you name it. Det första gick idag åt skogen och mensen knackade på. Har någon idé om att jag ska invänta BIM utan att smygtesta denna månad men HAHA vem försöker jag lura. 😂  jag tror det när jag ser det!

Adderar mig själv till BIM-listan

14/11 En till 

Är helt med dig på att vänta tills BIM inte händer 😂 

BIM LISTA:
    2/11 - Emzor
    5/11 - Anonym (Syskonlängtan)
    14/11 - Anonym (en till)

• Anonym (Ivfaren)

Hej, hoppar in här! 

Har en liten ivf skatt som blir två år i januari och har försökt få till ett syskon på egenhand i ca 10 månader. Fick plocka bort ena äggledaren i april 2024 pga utomkveds i vecka 9. Blev sen gravid igen i juli men även det resulterade i ett utomkveds och den andra äggledaren plockades bort i vecka 6.

Så nu är vi i startgropen för ivf igen. Ska sätta igång så snart mensen kommer, bör vara i början på nästa vecka enligt app. Vår första blev till på försök nr 1 med hjälp av ivf så vi hoppas det ska gå lika bra denna gången med! Speciellt nu när vi redan blivit "lurade" två gånger detta år. Har räknat fram ett ungefärligt bim datum för november, den 20e.

Lycka till allihop, hoppas det är vår tur nu! 🌸

BIM LISTA:

2/11 - Emzor
    14/11 - Anonym (en till)
    20/11 - Anonym (Ivfaren) 
  • Anonym1050

Hej 
    jag lägger till mig på bim listan. denna månad blir andra försöket till att få ett lilla syskon. Har PCOS som ställer till det men hoppas att det ska ta sig som det gjorde förra gången 🥺. Körde på ägglossnings test förra månaden men har valt att strunta i det denna månad då de blev lite jobbigt psykiskt så försöker köra på en go with the flow attityd denna gång och hoppas så innerligt att november är månaden vi plussar 🤞🏻

BIM LISTA:

2/11 - Emzor
    6/11- Anonym1050
    14/11 - Anonym (en till)
    20/11 - Anonym (Ivfaren) 
  • B3tt4n

Jag hakar på! Även om mina förhoppningar sinat efter så många år... Lycka till allihopa! 

BIM LISTA:

2/11 - Emzor
    2/11 - B3tt4n
    14/11 - Anonym (en till)
  • mallotti

Kommer med i den här tråden! Blir tredje försöket det här nu, så håller tummarna. att det lyckas nu (både för mig själv och för er alla andra Glad)

BIM LISTA:

2/11 - Emzor
    2/11 - B3tt4n
    6/11 - Anonym1050
    14/11 - Anonym (en till)
    19/11 - Mallotti
  • Emlan93

BIM Lista November 2024

2/11 - Emzor
    2/11 - B3tt4n
    6/11 - Anonym1050
    14/11 - Anonym (en till)
    14/11 - Emlan93
    19/11 - Mallotti
  • Emlan93

Hej på er! Då var mensen här igen och får ladda om och ta nya tag i november. detta blir vårt 4:e försök till en trea för våra 21:or. Håller tummarna för oss alla att November ger lite extra magi!

Svar på tråden BIM November 2024