• Emlan93

BIM November 2024

BIM Lista November 2024

2/11 - Emzor
    2/11 - B3tt4n
    5/11 - Anonym (Syskonlängtan)
    6/11 - Anonym1050
    14/11 - Anonym (en till)
    14/11 - Emlan93
    19/11 - Mallotti
  • Emlan93

Hej på er! Då var mensen här igen och får ladda om och ta nya tag i november. detta blir vårt 4:e försök till en trea för våra 21:or. Håller tummarna för oss alla att November ger lite extra magi!

• Emlan93

föll ur (:

Bim Lista November 24

2/11 - Emzor
    2/11 - B3tt4n
    5/11 - Anonym (Syskonlängtan)
    6/11 - Anonym1050
    6/11 - drömmenomentrio
    10/11 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    11/11 - Anonym (Lantisen)
    13/11 - Siripiri
    14/11 - Emlan93
    14/11 - Anonym (en till)
    19/11 - Mallotti
    20/11 - Anonym -(Ivfaren) 

• Emlan93

Vad roligt att se flera plus redan! Grattis till er! Håller tummarna för fler fina nyheter. 

Har varit sjuka veckor här så knappt hunnit tänka på allt som rör bebisverkstad. Men nu är ÄL typ här. Haft flera dagar med äl-sekret och tyckte mig känna lite äl-stickningar igår kväll. Vilket jag inte hade typ alls förra månaden. Men ingen ÄL bekräftad än i NC. ska egentligen vara först till helgen. Så vi får se. 

Använt NC igen sen sep 23 men började försöka under sommaren. Fler som körde NC nästan ett år innan ni började försöka?

Jag hade NC inför min första graviditet också. så använde som preventivmedel i typ ett år innan vi började försöka där med. Det är kul att jämföra lite då och nu även om det egentligen inte säger nägonting, men standard att försöka ha kontroll på något som inte går att kontrollera. Hehe

• Emlan93
    Vallmo93 skrev 2024-10-30 13:07:35 följande:
    Jag har använt NC tidigare också i preventivt syfte, gick sen över till hormonspiral ett år men tog ut den och började med NC igen i början av Oktober som plan pregnancy 😄

så lite samma - har massa ?gammal data? att jämför med men egentligen ingen aning om mina cykler ändrats på ett år. Blir intressant att se. Tycker generellt att jag har mycket jämnare tempningar denna månad än tidigare - men kan ju likväl vara jag som är noggrannare nu 😅

ÄL också beräknat i helgen. Försöker febrilt ?hitta symptom?. Blinkande gubbe på cb advanced just nu och lite ÄL-sekret, men tycker inte det ökar nämnvärt 🙁 får se kommande dagarna!
    Ja okej! :) ja men visst är det intressant, men ja man vrider och vänder på graferna!

Spännande!! det kommer! men alltid segt att vänta.. Jag har inte kört ÄL-tester nu. Men kanske ska göra det nästa månad, upplever också att mina cykler ter sig väldigt olika ändå i symptom både före och efter ÄL även om jag har regelbunden cykel. det är också segt 😅

är det första barnet ni försöker med? :)
  • Emlan93

Jag som skrev att jag hoppades på November magi när vi gick in i den här bim-tråden.

Äl+10; Bim-3; (14/11) mina bröst är liiite ömma, haft en del flytningar efter äl. Men hade 0 förväntningar på det här!! 

Detta var 4 aktiva försöket men varit utan preventivmedel sen september-23. 

chock deluxe, nu funderar jag på om jag ska kunna hålla mig för att berätta för min man till ikväll.. Sen är det fortfarande tidigt, varit med om det innan men glad ändå just nu ❤️

• Emlan93
    Siripiri skrev 2024-11-11 08:45:45 följande:
    Grattis!!♥️
    Vallmo93 skrev 2024-11-11 09:42:20 följande:
    Men åh så kul, stort grattis!!! 😍❤️

Här har mensen kommit så jag kommer hoppa in i December-tråden. Men fortsätter läsa här och hoppas på många fler fina +!
    TrueResolution skrev 2024-11-11 09:57:16 följande:
    Åhh stort grattis!! 😍

Tack tack snälla! Håller alla tummarna för er!

Jag är fortfarande i chock, pirrigt nervös!! hoppas Hoppas det kommer bli en liten bebis av detta plusset. massa kram!

• Emlan93
    Anonym (Wavemountain) skrev 2024-11-14 15:12:28 följande:

Är det någon som gjort en facebook grupp för BF ännu? 🤔 

Eller är ju fortfarande tidigt i November 🙃
    men för alla er som plussat är det någon som vet om de finns en grupp på Fb?? 

Grattis till plus 😍 det finns en Bf Juli 2025 grupp här på familjeliv :)
Svar på tråden BIM November 2024