Inlägg från: Anonym (Saltkatten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Saltkatten)

BIM November 2024

Hejsan gänget. Jag kom med den här trådens första plus i slutet av oktober. Lyckan total, men den varade inte länge tyvärr. Tidigt missfall 😭💔 

Jag har brutit ihop litegranna men blickar nu framåt. Ska man behöva genomlida missfall så är det väl bäst om det sker tidigt och att kroppen löser det snabbt och självständigt. Jag hoppas att jag får vara en av dom som plussar snabbt igen efter missfall 🙏🏻☺️

Jag får lov att gratulera alla ni som fått plus efter mig och hejar vidare på resten av oss som väntar och kämpar på.

Jag känner att ÄL är på gång och hoppas kroppen inte ballat ur så det ska krångla men det känns som att det närmar sig. BIM borde bli i slutet av november i så fall.

• Anonym (Saltkatten)
    MG98 skrev 2024-11-15 18:31:58 följande:
    Då är vi två ❤️ Jättejobbigt verkligen.. Jag får dock nästa BIM i december så har hoppat in i den tråden. 

Håller tummarna för oss! 🙏🏽 
    Väntarpå4an skrev 2024-11-15 19:15:11 följande:
    Vi är tre❤️ (2a missfallet på raken för mig) jag har också bim i december så är med i den tråden nu också

Håller tummarna stenhårt för oss🙏
    Jaa, så himla tungt, vi hade försökt rätt länge också. Jag hann ju börja tänka och måla upp massor med bilder och så bara försvinner det. Jaja, man vet att man inte är ensam i alla fall och förhoppningsvis blir det inga fler missfall för någon av oss nu hoppas jag 🙏🏻💕

Lycka till ☺️
  • Anonym (Saltkatten)
    AngieF skrev 2024-11-15 18:54:38 följande:

Jag fick veta att jag fått ett MA 24/10. Var då i v12 men det fanns bara en tom hinnsäck daterat till 8+3 där inne och de trodde embryot hade tillbakavecklats (?) i v6. Jag fick en tablett mifegyne 25/10 och började blöda och ha som värkar 26/10. På eftermiddagen åkte vi in till kvinnokliniken där de senare bekräftade att allt kom ut utan att jag behövde ta de resterande tabletterna. Blödde en del i ett par dagar men sen var det bara brunaktiga flytningar till och från i Max en vecka. 

Jag tog första graviditetstestet ett par dagar efter jag varit på sjukhuset och då visades ett svagt streck, den 2/11 var det sedan negativt.

Om jag räknar 26/10 som mensens första dag borde jag haft ägglossning 10/11 enligt min mensapp. Jag har testat för ägglossning varje dag sen jag fick negativt gravtest för att se om det kommer någon stegring, vilket jag inte sett än. 

Är det någon som fått MA/MF som kan berätta när ni fick ägglossning efter det?

Jag har nyss haft ett missfall men betydligt tidigare än du. Jag beklagar 💔😢

Jag har ägglossning vilken dag som helst känner jag, i princip positivt ÄL-test. Så min blödning räknade jag som en mens. Tänker att det kanske kan ta lite längre tid för kroppen om man får missfall/MA senare. Din ÄL kanske kommer snart? 
  • Anonym (Saltkatten)

Ge inte upp hoppet ni som inte fått plus före BIM, alla får inte det. Jag har aldrig haft känningar eller symtom tidigt i mina graviditeter utan fått symtom och känningar först kring v 6 😊 

Men jag förstår, jag brukar känna likadant själv när mina test inte visar något före BIM. Men ge inte upp än 😄🙏🏻

• Anonym (Saltkatten)

Jag tror att jag redan haft ÄL för tempen har varit hög i två dagar nu, hade i princip positivt ÄL-test tors-fre och hade värk dom dagarna också så jag är lur på att jag missat peaken den här gången, för kroppen känns inte särskilt fertil just nu, snustorr 😂

• Anonym (Saltkatten)
    Anonym (Hoppas på plus) skrev 2024-11-17 19:24:35 följande:

Äl+7 idag känns som man sitter och letar tecken hela tiden så fort man känner något! 
    känns som jag har lite molande värk brukar inte ha det 4-5 dagar innan mens (har bim på fredag) 
    kändes kört för mig tidigare i veckan då jag trodde jag skulle få antibiotika men verkar vara en vanligt förkylning så hoppas inte det påverkar! 

tidigare i dag när jag nös drog det till rejält i ligamenten i magen brukar aldrig hända har även varit dålig i magen i två dagar man tar alllt som symtom just nu 🙈😅

När jag plussade förra månaden slet det till i mina ligament också vilket det typ bara gjort när jag varit gravid. Fick plus ÄL+9 så kanske är lovande med din ligamentsmärta också 😅🙏🏻 
  • Anonym (Saltkatten)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 07:02:54 följande:

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

Jag ser, tror det blir starkare imorrn 😍🙏🏻
  • Anonym (Saltkatten)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 19:25:41 följande:

Oh herregud! Kan inte tro mina ögon!
    Testade precis med digitalt!

Grattis, visste att ditt test var positivt 😍 Jag fick tydligare positiva test kvällstid jämfört med morgontest sist jag plussade. 
  • Anonym (Saltkatten)
    Monki19 skrev 2024-11-18 21:10:22 följande:

Nu är det lång väntan till BIM (25/11) 😫 Känns som att alla andra i ens närhet blir gravida just nu. Precis fått veta att en släkting ska få barn samma BF nästa år som det var tänkt för oss om det inte hade varit för missfallet i september.. 🥺 Känns så typiskt?

Sitter hemma med feber och försöker inte att oroa för mycket men men

Känner igen mig så. En på jobbet berättade nyss att hon väntar sitt tredje barn, och jag nyss haft missfall med mitt tredje 😭 AJ vad det tar illa även fast jag är glad för hennes skull. Det blir vår tur snart 🙏🏻💕

• Anonym (Saltkatten)
    MrsHoppas skrev 2024-11-19 07:03:33 följande:

BIM dagen, men ingen mens?!? 😱 

Vaknade upp och var heeelt säker på att mensen skulle vara på plats eftersom jag fick negativt i förrgår (ÄL +12), men nej, ingen mens ä, ingen mensvärk, inte ens rosa flytningar som jag brukar ha från ÄL+10... 

Nu tänds hoppet 😅 men är livrädd.. har inga symptom. Tempen är fortsatt hög men den har inte gått upp något mer än normalt.. 

Lovande 😍👏🏻 Tänker du testa? 
Svar på tråden BIM November 2024