AngieF skrev 2024-11-15 18:54:38 följande:
Jag fick veta att jag fått ett MA 24/10. Var då i v12 men det fanns bara en tom hinnsäck daterat till 8+3 där inne och de trodde embryot hade tillbakavecklats (?) i v6. Jag fick en tablett mifegyne 25/10 och började blöda och ha som värkar 26/10. På eftermiddagen åkte vi in till kvinnokliniken där de senare bekräftade att allt kom ut utan att jag behövde ta de resterande tabletterna. Blödde en del i ett par dagar men sen var det bara brunaktiga flytningar till och från i Max en vecka.
Jag tog första graviditetstestet ett par dagar efter jag varit på sjukhuset och då visades ett svagt streck, den 2/11 var det sedan negativt.
Om jag räknar 26/10 som mensens första dag borde jag haft ägglossning 10/11 enligt min mensapp. Jag har testat för ägglossning varje dag sen jag fick negativt gravtest för att se om det kommer någon stegring, vilket jag inte sett än.
Är det någon som fått MA/MF som kan berätta när ni fick ägglossning efter det?
Jag har nyss haft ett missfall men betydligt tidigare än du. Jag beklagar 💔😢
Jag har ägglossning vilken dag som helst känner jag, i princip positivt ÄL-test. Så min blödning räknade jag som en mens. Tänker att det kanske kan ta lite längre tid för kroppen om man får missfall/MA senare. Din ÄL kanske kommer snart?