• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Nanathalie skrev 2024-11-17 16:57:08 följande:

Idag åkte min temp upp och jag har mått rätt illa några dagar men det blev mer nu under kvällen så tog ett test som var negativt. Vi får hoppas det blir positivt i dagarna. Trist att må dåligt inför mens, mår hellre kasst inför en graviditet..

Tycker att detta diagrammet ser super lovande ut 😍 bifogar hur mitt såg ut när jag plussade 
  • Anonym (Hoppas på plus)

Äl+7 idag känns som man sitter och letar tecken hela tiden så fort man känner något! 
    känns som jag har lite molande värk brukar inte ha det 4-5 dagar innan mens (har bim på fredag) 
    kändes kört för mig tidigare i veckan då jag trodde jag skulle få antibiotika men verkar vara en vanligt förkylning så hoppas inte det påverkar! 

tidigare i dag när jag nös drog det till rejält i ligamenten i magen brukar aldrig hända har även varit dålig i magen i två dagar man tar alllt som symtom just nu 🙈😅

• eemmisss
    Jag är så förvirrad! Har använt cb lila ägglossningstest nu och har haft blinkande smiley onsdag till lördag. Idag fick jag fast smiley på morgonen men negativt på rfsu testremsa (som jag har använt som komplement). Har dock sett att remsorna visar svagare linje på morgon och kväll och starkast mitt på dagen jämt, så vid kl 15 tog jag ett till test med remsa och även ett rosa cb som jag hade kvar sen förra månaden. Cb visar smiley återigen men remsan visar ju inte positivt? Vad fasen betyder detta??

• Anonym (Likalika)

Hej alla! Jag hade BIM i måndags den 11/11, men testade negativt då..
    nu är mensen 6 dagar sen och jag testade imorse men fortfarande helt blankt..:/ 
    har väldigt ont i svanken men inga andra direkta symptom..
    vad tror ni, är det kört eller finns det nått ynka hopp fortfarande??

• Meddelande borttaget
  • Väntarpå4an
    eemmisss skrev 2024-11-17 19:34:36 följande:
    Jag är så förvirrad! Har använt cb lila ägglossningstest nu och har haft blinkande smiley onsdag till lördag. Idag fick jag fast smiley på morgonen men negativt på rfsu testremsa (som jag har använt som komplement). Har dock sett att remsorna visar svagare linje på morgon och kväll och starkast mitt på dagen jämt, så vid kl 15 tog jag ett till test med remsa och även ett rosa cb som jag hade kvar sen förra månaden. Cb visar smiley återigen men remsan visar ju inte positivt? Vad fasen betyder detta??
    Jag hade tagit det testet (rfsu) som positivt jag har aldrig fått starkare på de testerna. Mys på 🥰
  • Kattensara
    MrsHoppas skrev 2024-11-17 16:30:07 följande:
    Samma här! :( negativt test och BIM på tisdag..  

Dock ingen mensvärk och inget blod.. brukar nästan alltid få rosa flytningar flera dagar innan mens.. Men vågar inte hoppas. 
    då är vi ju lika då! Men då låter det ju som det finns lite hopp? :) ska hålla tummarna för oss. jag fattar verkligen inte hur de tidiga testen funkar, eftersom det står typ 99% säkerhet ett par dagar innan Bim. men uppenbarligen så är det väl inte det då eftersom det finns dom som plussat senare men får neg på de tidiga innan? Men jag kanske bara krånglar till det 😅
  • Anonym (Saltkatten)
    Anonym (Hoppas på plus) skrev 2024-11-17 19:24:35 följande:

Äl+7 idag känns som man sitter och letar tecken hela tiden så fort man känner något! 
    känns som jag har lite molande värk brukar inte ha det 4-5 dagar innan mens (har bim på fredag) 
    kändes kört för mig tidigare i veckan då jag trodde jag skulle få antibiotika men verkar vara en vanligt förkylning så hoppas inte det påverkar! 

tidigare i dag när jag nös drog det till rejält i ligamenten i magen brukar aldrig hända har även varit dålig i magen i två dagar man tar alllt som symtom just nu 🙈😅

När jag plussade förra månaden slet det till i mina ligament också vilket det typ bara gjort när jag varit gravid. Fick plus ÄL+9 så kanske är lovande med din ligamentsmärta också 😅🙏🏻 
  • eemmisss
    Väntarpå4an skrev 2024-11-17 19:53:12 följande:
    Jag hade tagit det testet (rfsu) som positivt jag har aldrig fått starkare på de testerna. Mys på 🥰
    Är det så? 😍 Jag har aldrig använt remsor innan så jag var osäker på hur man ska tolka det. Jag får inga ägglossningssymtom så kan inte spåra på något annat sätt heller. Men jag tänkte fortsätta testa för att se om det blir starkare eller svagare 😊 Tack för svar!
  • MrsHoppas
    Kattensara skrev 2024-11-17 19:57:22 följande:
    då är vi ju lika då! Men då låter det ju som det finns lite hopp? :) ska hålla tummarna för oss. jag fattar verkligen inte hur de tidiga testen funkar, eftersom det står typ 99% säkerhet ett par dagar innan Bim. men uppenbarligen så är det väl inte det då eftersom det finns dom som plussat senare men får neg på de tidiga innan? Men jag kanske bara krånglar till det 😅
    Jaa men exakt haha! 

När ska du våga testa igen? Jag väntar till onsdag och ser om mensen kommer 😬
Svar på tråden BIM November 2024