• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (Hoppas på plus)
    Eost skrev 2024-11-18 10:14:06 följande:

Hej! 

hur går det för er som har BIM nu i veckan? ☺️ hur mår ni? 

jag har BIM 22/11

jag har också bim 22/11 funderar på om jag vågar testa på fredag men man blir ju så besviken när man får negativa tester! 

jag brukar ta spända bröst såhär 4 dagar innan mens men har inte det nu vet inte om det är bra eller dåligt 😅
    brukar även få extrem huvudvärk några dagar innan mensen får se om den dyker upp snart 🤯

• Anonym (Hoppas o försöker)

Följer med spänning era tester, tankar och symptom. Själv är man sååå trött och i helgen otroligt illamående. 8 dagar till BIM. Svårt att tänka på något annat och det är skönt att man inte är ensam iallafall 🤯

• eemmisss
    Väntarpå4an skrev 2024-11-17 21:38:46 följande:
    Fortsätt ta tester så ser du om de minskar. Men mina såna test har absolut inte blivit starkare än så😊
    Det blev lite starkare idag, även positivt på rosa cb idag också, har inte haft två dagar med positivt innan. Ägglossningen kom lite senare den här cykeln så jag tror fasen inte jag hinner med någon mer bim i november. Men det återstår att se! 😊
  • Eost
    Anonym (Hoppas på plus) skrev 2024-11-18 11:59:13 följande:

jag har också bim 22/11 funderar på om jag vågar testa på fredag men man blir ju så besviken när man får negativa tester! 

jag brukar ta spända bröst såhär 4 dagar innan mens men har inte det nu vet inte om det är bra eller dåligt 😅
    brukar även få extrem huvudvärk några dagar innan mensen får se om den dyker upp snart 🤯

Ja usch vad besviken man bli! Även fast man egentligen känner på sig att det ska bli negativt! 😩 

vad spännande! 😃 håller tummarna ! 
  • Meddelande borttaget
  • eae95

Hej! Jag började i September-tråden och plussade, slutade i ett tidigt missfall, till Oktober-tråden där det inte blev någon graviditet. Har inte skrivit något i denna tråd utan bara följt er andra. Men nu tycker jag mig se streck på detta test, vad tror ni? ÄL+10 idag 🥹🙏

• Björkskogen
    eae95 skrev 2024-11-18 14:03:21 följande:

Hej! Jag började i September-tråden och plussade, slutade i ett tidigt missfall, till Oktober-tråden där det inte blev någon graviditet. Har inte skrivit något i denna tråd utan bara följt er andra. Men nu tycker jag mig se streck på detta test, vad tror ni? ÄL+10 idag 🥹🙏

Ja kanske kanske man kan se något. Synd fl drar ner kvaliteten på bilderna 👀
  • h4llon1
    eae95 skrev 2024-11-18 14:03:21 följande:

Jag ser!! 😍
  • h4llon1

Panik när gravidappen säger att man ska börja träna! Vill de att man ska gå på gym eller räcker de med ens dagliga promenader? 😅 

Svar på tråden BIM November 2024