• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Yasen
    Tiffliffen skrev 2024-11-19 09:24:31 följande:

ser typiskt ut som spök, vanligt att få med just den typen av CB tyvärr. Kom strecket efter 10 min?

• Anonym (Saltkatten)
    MrsHoppas skrev 2024-11-19 09:09:45 följande:
    Jag har inga test hemma haha, har beställt nya så ska testa tidigast imorgon. Men vågar verkligen inte hoppas men har typ aldrig hänt att jag inte ens har mensvärk på BIM 😱 
    Sååå spännande. Jag håller tummarna stenhårt 🤞🏻😄
  • Anonym (Saltkatten)
    Kattensara skrev 2024-11-19 08:35:32 följande:
    En till i samma sits :( bestämde mig innan för att det inte skulle få påverka mig så negativt. Men det är ju lättare sagt än gjort nu :( vi får ses i december bi gruppen annars ;)
    Jag är en sån som oftast kan ha ganska bra inställning och försöka tänka positivt. Lättare sagt än gjort vissa stunder helt klart men blir så extremt deppigt om man fastnar för länge i det. Nääää, det blir vår tur snart, uppenbarligen funkar ju kroppen, det blir bebis snart för oss 🙏🏻💕😍 

Just nu är jag inte så hoppfull, lite klen temp jämfört med vad jag brukar ha så jag tror jag får hoppa in i decembertråden framöver men långt kvar till BIM så allt kan ju hända 😅
  • Anonym (Hoppas på plus)

Varför sitter man och går in på NC 10 gånger om dagen som att det ska hända något nytt 🤣
    Min kurva ser lite annorlunda ut från vad den brukar den brukar gå lite upp och ner inget speciellt mönster men nu ser man en stadig ökning efter en liten dipp på äl+6 

liknar min kurva jag hade sist jag va gravid men vågar inte hoppas 

vågar man testa snart är på äl+9 idag bim på fredag min mens brukar alltid sänkas lite dagen innan mens så har den inte sjunkit något på torsdag kanske man vågar testa då 🤭
  • Anonym (Hoppas på plus)

Haha mens brukar sänkas temp ska det ju vara såklart 🤣🤭

Anonym (Hoppas på plus) skrev 2024-11-19 11:25:22 följande:

Varför sitter man och går in på NC 10 gånger om dagen som att det ska hända något nytt 🤣
    Min kurva ser lite annorlunda ut från vad den brukar den brukar gå lite upp och ner inget speciellt mönster men nu ser man en stadig ökning efter en liten dipp på äl+6 

liknar min kurva jag hade sist jag va gravid men vågar inte hoppas 

vågar man testa snart är på äl+9 idag bim på fredag min mens brukar alltid sänkas lite dagen innan mens så har den inte sjunkit något på torsdag kanske man vågar testa då 🤭
  • Monki19
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-19 08:21:14 följande:

Känner igen mig så. En på jobbet berättade nyss att hon väntar sitt tredje barn, och jag nyss haft missfall med mitt tredje 😭 AJ vad det tar illa även fast jag är glad för hennes skull. Det blir vår tur snart 🙏🏻💕

Kattensara skrev 2024-11-19 08:35:32 följande:
    En till i samma sits :( bestämde mig innan för att det inte skulle få påverka mig så negativt. Men det är ju lättare sagt än gjort nu :( vi får ses i december bi gruppen annars ;)

Stor kram 💕 Ja nu är det vår tur snart!
  • Supermario91

Idag kom mensen och besvikelsen!
    tror jag hoppar nästa månads tråd och försöker fokusera på annat, lycka till ni som väntar och grattis alla som plussat! ⭐️

• Eost
    Supermario91 skrev 2024-11-19 12:27:29 följande:

tror jag hoppar nästa månads tråd och försöker fokusera på annat, lycka till ni som väntar och grattis alla som plussat! ⭐️

Åh skickar en styrkekram ❤️ 
  • Björkskogen
    Supermario91 skrev 2024-11-19 12:27:29 följande:

❤️
  • Björkskogen

Har lite som mensvärk idag och brösten är ömma och känns stora 👀 säkert inbillning 😅 
    Äl+7 idag iaf. 1 vecka till bim nu. 

Svar på tråden BIM November 2024