• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Björkskogen
    Nanathalie skrev 2024-11-18 07:36:35 följande:
    Vet inte om jag ska bistå för jag ser typ streck på träpinnar nu i min desperation 😂 
    😂😂😂 
  • Nanathalie
    Björkskogen skrev 2024-11-18 07:26:22 följande:

Fy fan vilken natt 🥲
    Varit förkyld sen fredag. I natt tyckte kroppen att jag skulle ha feberdrömmar. Vaknade kallsvettig 23.30 

Äldsta ungen åkte på magsjuka igår, min mage strejkade i natt. Va upp ett par ggr. 

04.00 vaknar jag av ett högt konstigt elljud. Upp och lokalisera det. Pumpen till kattfontänen hade skurit 😬👀 fascinerande att en sån liten grej kunde leva om så mycket. Den är typ 5×5×3 cm. Katten såg alldeles förstörd ut, pumpen hade nog låtit rätt länge. 
    Gick och la mig igen men började fundera över brandvarnarna och deras batterier 😅 (Ingen rök idag men man undrar ju vad som hänt om man inte vaknat när man gjorde) Så jag har varit vaken sen 4.

Tempningen blev som den blev idag men det känns sekundärt idag 😂 

Fy i helvete vilken jävla natt. Lider med dig!! Och med katten 😂😂 och äldsta med magsjukan! Usch
  • Supermario91
    Augustilejon skrev 2024-11-17 17:03:32 följande:
    Har också försökt sen i våras. Känslorna inför det har gått upp och ner, men idag kom mensen för novembercykeln och det känns riktigt tungt. 

Har du passerat BIM än eller var det tidigt test? ☘️
    jag fick ändrad BIM Den borde vara 15/11 men när jag fått positivt ÄL test ändrades den till 20/11, så isåfall har jag längre cykel än normalt. Känns som de ändå borde blivit positivt om de tagit sig, så sitter och väntar in mensen. tog en Tidigt test. 
  • Björkskogen
    Nanathalie skrev 2024-11-18 08:02:45 följande:
    Fy i helvete vilken jävla natt. Lider med dig!! Och med katten 😂😂 och äldsta med magsjukan! Usch
    Ja stackars kisse 😂 
    Dottern har app som spelar in hennes sleep talk. Men den reggade pumpen i natt. Började typ kl 2. Blev bara högre och högre ljud medan timmarna gick 😬 
  • Anonym (Saltkatten)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 07:02:54 följande:

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

Jag ser, tror det blir starkare imorrn 😍🙏🏻
  • Eost

Hej! 

hur går det för er som har BIM nu i veckan? ☺️ hur mår ni? 

jag har BIM 22/11

• Nanathalie
    Eost skrev 2024-11-18 10:14:06 följande:

Hej! 

hur går det för er som har BIM nu i veckan? ☺️ hur mår ni? 

jag har BIM 22/11

Bim 23e så på lördag. Har gått från att vara förhoppningsfull till en känsla av att det nog inte tagit sig ändå. Men det får tiden utvisa. Ska på begravning på lördag, på bim. Sjuk tajming. Idag och inatt är jag borta med jobbet och har fullt ös så kommer inte testa förrän typ torsdag är mitt mål. Får se om jag lyckas hålla mig till det.

Har illamåendeattacker emellanåt och dålig aptit. Trött och känner mig varm konstant. Men, det kan lila gärna vara kroppens reaktion på att mensen är på g. But i hope not. 

Hur mår du ❤️
  • Eost
    Nanathalie skrev 2024-11-18 10:19:17 följande:
    Bim 23e så på lördag. Har gått från att vara förhoppningsfull till en känsla av att det nog inte tagit sig ändå. Men det får tiden utvisa. Ska på begravning på lördag, på bim. Sjuk tajming. Idag och inatt är jag borta med jobbet och har fullt ös så kommer inte testa förrän typ torsdag är mitt mål. Får se om jag lyckas hålla mig till det.

Har illamåendeattacker emellanåt och dålig aptit. Trött och känner mig varm konstant. Men, det kan lila gärna vara kroppens reaktion på att mensen är på g. But i hope not. 

Hur mår du ❤️

Åh delar din känsla! Av nån anledning har känslan om att det tagit sig vänt. Men än behöver vi inte ge upp helt ❤️

usch då! Hoppas det blir en fin begravning 🥰 men skönt att åka bort med jobbet, så får du annat att tänka på? 😄 

håller tummarna för att det är gravidsymtom och inte menssymtom! 

Jag mår som tidigare, brösten är ömma och spända men det behöver ju inte betyda något 😅 
    var ett riktigt arg-monster igår, min sambo va helt chockad för jag är aldrig arg ???? vaknde arg imorse också. Men känns lite lugnare nu. Nu är jag mer nedstämd och trött i kropp å knopp. Små känningar runt livmodern. Men som sagt inget av detta behöver betyda något alls. ska försöka hålla mig från att testa tom bim. ????

• Popcorn1990
    Nanathalie skrev 2024-11-18 07:36:35 följande:
    Vet inte om jag ska bistå för jag ser typ streck på träpinnar nu i min desperation 😂 men jag tycker faktiskt mig kunna se något svagt. Men jag är inte en tillförlitlig källa.😂
    Hahaha ja men man blir ju så jäkla förvirrad. Jag ska vänta en dag eller två och sen testa med digitalt tror jag. 😂
  • Popcorn1990
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-18 09:25:44 följande:
    Jag ser, tror det blir starkare imorrn 😍🙏🏻
    Åh jag hoppas verkligen! ❤️
Svar på tråden BIM November 2024