• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Kattensara
    MrsHoppas skrev 2024-11-17 20:20:54 följande:
    Jaa men exakt haha! 

När ska du våga testa igen? Jag väntar till onsdag och ser om mensen kommer 😬
    Jag tänker också att onsdag blir bra! Om inte mensen kommit vill säga. Måste chilla lite med att testa känner jag 😅
  • MrsHoppas
    Kattensara skrev 2024-11-17 20:39:03 följande:
    Jag tänker också att onsdag blir bra! Om inte mensen kommit vill säga. Måste chilla lite med att testa känner jag 😅
    Haha samma här! Mina tog slut idag så har beställt fler 😬 så måste ändå vänta in leveransen innan jag kan testa
  • Väntarpå4an
    eemmisss skrev 2024-11-17 20:14:34 följande:
    Är det så? 😍 Jag har aldrig använt remsor innan så jag var osäker på hur man ska tolka det. Jag får inga ägglossningssymtom så kan inte spåra på något annat sätt heller. Men jag tänkte fortsätta testa för att se om det blir starkare eller svagare 😊 Tack för svar!
    Fortsätt ta tester så ser du om de minskar. Men mina såna test har absolut inte blivit starkare än så😊
  • mothertotwo

Ligamentssmärtor vid mens, någon som har det? 

Vaknade till med kraftig kramp i ligamentet två gånger, när jag skulle vända mig i sängen i natt. Har inte börjat få menssmärta än trots att jag är nära bim nu, utan bara lite små känningar. Hoppas verkligen detta är ett tecken. 🙏

• Popcorn1990

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

• Anonym (låtdethändadennagång)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 07:02:54 följande:

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

Jag ser en svag linje!! fortsätt testa😍
  • Björkskogen

Fy fan vilken natt 🥲
    Varit förkyld sen fredag. I natt tyckte kroppen att jag skulle ha feberdrömmar. Vaknade kallsvettig 23.30 

Äldsta ungen åkte på magsjuka igår, min mage strejkade i natt. Va upp ett par ggr. 

04.00 vaknar jag av ett högt konstigt elljud. Upp och lokalisera det. Pumpen till kattfontänen hade skurit 😬👀 fascinerande att en sån liten grej kunde leva om så mycket. Den är typ 5×5×3 cm. Katten såg alldeles förstörd ut, pumpen hade nog låtit rätt länge. 
    Gick och la mig igen men började fundera över brandvarnarna och deras batterier 😅 (Ingen rök idag men man undrar ju vad som hänt om man inte vaknat när man gjorde) Så jag har varit vaken sen 4.

Tempningen blev som den blev idag men det känns sekundärt idag 😂 

• Björkskogen

Hej! 

Skymtar något svagt svagt. Ta nytt om ett par dagar 😄 
  • Nanathalie

Jag tog ju ett test igår som var negativt. Det hade vad jag uppfattade som en skugga men inget tydligt strecb. Tog nytt idag och jag tror att det jag ser på testet idag bara är en "skugga" igen, alltså man ser vart strecket egentligen ska vara. Men ögonen lurar ju en ibland så lägger upp den här med risk för att det ska bli sjukt kass kvalitet igen. 

Känns lite kasst att inte få positivt på äl+10 när så många får det. Det borde ju komma nu kan jag tycka. Men det kanske är kört även denna månad. Deppigt värre i sådana fall. 

• Nanathalie

Hej! 

Vet inte om jag ska bistå för jag ser typ streck på träpinnar nu i min desperation 😂 men jag tycker faktiskt mig kunna se något svagt. Men jag är inte en tillförlitlig källa.😂
Svar på tråden BIM November 2024