• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Supermario91
    Anonym (blomman) skrev 2024-11-17 07:40:24 följande:

BIM på torsdag 21/11 och jag kunde inte hålla mig, utan tog precis ett testa tidigt test. Negativt. Vet att hoppet inte är över förrän mensen kommer, men fan vad mitt hopp ändå sänktes efter de negativa testet...Försökt sen maj och vill inget hellre än att få ett plus och få bli mamma 😔 drömt om en vår/sommarbebis så länge haha! Usch nej, vilken tråkig start på söndagen. Märker ej heller något annorlunda i kroppen så jag förväntar mig mensen nästa vecka 😔

Hej, samma här, negativt test imorse. Försökt sedan maj med ett missfall i augusti, trodde de skulle tagit sig vid de här laget så är så väldigt besviken. Känns som hela hösten gått Så långsamt när man bara väntar på BIM hela tiden..
  • Kattensara
    Supermario91 skrev 2024-11-17 09:37:38 följande:
    Hej, samma här, negativt test imorse. Försökt sedan maj med ett missfall i augusti, trodde de skulle tagit sig vid de här laget så är så väldigt besviken. Känns som hela hösten gått Så långsamt när man bara väntar på BIM hela tiden..
    Samma här!
    bim 19-20e och idag neg tidigt test? 😢 det sjuka är att jag fortfarande hoppas. Men ska försöka invänt mensen och chilla med testandet
  • Anonym (Saltkatten)

Ge inte upp hoppet ni som inte fått plus före BIM, alla får inte det. Jag har aldrig haft känningar eller symtom tidigt i mina graviditeter utan fått symtom och känningar först kring v 6 😊 

Men jag förstår, jag brukar känna likadant själv när mina test inte visar något före BIM. Men ge inte upp än 😄🙏🏻

• Anonym (Saltkatten)

Jag tror att jag redan haft ÄL för tempen har varit hög i två dagar nu, hade i princip positivt ÄL-test tors-fre och hade värk dom dagarna också så jag är lur på att jag missat peaken den här gången, för kroppen känns inte särskilt fertil just nu, snustorr 😂

• MrsHoppas
    Kattensara skrev 2024-11-17 12:37:23 följande:
    Samma här!
    bim 19-20e och idag neg tidigt test? 😢 det sjuka är att jag fortfarande hoppas. Men ska försöka invänt mensen och chilla med testandet
    Samma här! :( negativt test och BIM på tisdag..  

Dock ingen mensvärk och inget blod.. brukar nästan alltid få rosa flytningar flera dagar innan mens.. Men vågar inte hoppas. 
  • Nanathalie

Idag åkte min temp upp och jag har mått rätt illa några dagar men det blev mer nu under kvällen så tog ett test som var negativt. Vi får hoppas det blir positivt i dagarna. Trist att må dåligt inför mens, mår hellre kasst inför en graviditet..

• Augustilejon
    Supermario91 skrev 2024-11-17 09:37:38 följande:
    Har också försökt sen i våras. Känslorna inför det har gått upp och ner, men idag kom mensen för novembercykeln och det känns riktigt tungt. 

Har du passerat BIM än eller var det tidigt test? ☘️
  • Anonym (2)
    Nanathalie skrev 2024-11-17 16:57:08 följande:

Idag åkte min temp upp och jag har mått rätt illa några dagar men det blev mer nu under kvällen så tog ett test som var negativt. Vi får hoppas det blir positivt i dagarna. Trist att må dåligt inför mens, mår hellre kasst inför en graviditet..

Det är fortfarande väldigt tidigt, det kan vara ett positivt resultat om någr dagar 🤞
  • h4llon1

Vill skicka lite hopp till er som ännu väntar på plus och är i närheten av bim! 

översta bilden är på BIM, ett testa tidigt! innan detta hade alla varit blanka. 
    stickorna är bim+1 & +2 sen ish varannan dag, sista taget i fredags dvs bim+8. 

• mothertotwo

Brösten har inte ömmat idag, pytte lite menssmärta eller rättare sagt små känningar. Tog ett test idag och det var negativt. Ett testa tidigt digitaltest. 
    Jag har aldrig plussat med ett digitaltest någonsin utan dem har alltid varit negativa när andra tester visat positivt. Tappen är långt upp men helt stängd fortfarande, så den borde egentllgen öppna sig lite nu inför mens. Men det känns lite som att det är kört denna månad med. Återstår att se om några dagar...

Svar på tråden BIM November 2024