• Popcorn1990

BIM November 2024

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

• Popcorn1990
    Nanathalie skrev 2024-11-18 07:36:35 följande:
    Vet inte om jag ska bistå för jag ser typ streck på träpinnar nu i min desperation 😂 men jag tycker faktiskt mig kunna se något svagt. Men jag är inte en tillförlitlig källa.😂
    Hahaha ja men man blir ju så jäkla förvirrad. Jag ska vänta en dag eller två och sen testa med digitalt tror jag. 😂
  • Popcorn1990
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-18 09:25:44 följande:
    Jag ser, tror det blir starkare imorrn 😍🙏🏻
    Åh jag hoppas verkligen! ❤️
  • Popcorn1990
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 07:02:54 följande:

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

Testet jag testade med imorse var inte något testa tidigt test. Tror ni jag kan testa ikväll med ultratidigt clearblue digitala test? 
  • Popcorn1990
    Anonym (2) skrev 2024-11-18 18:59:39 följande:
    Kanske men risken är att det visar negativt fast det är något, imorgon bitti bör det ju ge säkrare svar ☺️ har du två kan du ju ta ikväll och imorgon bitti ????
    Ja jag har två hehe. 
    Men tänker att eftersom de kanske visar på ett vanligt, så borde de väl visa på ett ultratidigt. 
    Tror jag chansar. Kan inte hålla mig haha
Svar på tråden BIM November 2024