• Eost

BIM November 2024

Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-14 12:43:25 följande:

Väntan mellan ÄL och BIM? överanalyserar 😂 vill bara veta. Hur slutar man tänka på barnaskapandet?🥲

Björkskogen skrev 2024-11-14 13:02:33 följande:
    Jag vet inte. Berätta gärna om du kommer på hur 😂

Kan inte annat än hålla med! 😅 går så fruktansvärt långsamt 😂 går in i NC appen flera gånger om dagen som om att det Skulle ha ändrats något där liksom 🤣
  • Eost
    TrueResolution skrev 2024-11-14 14:47:53 följande:

Samma här, öppnar apparna tjugo gånger om dagen som om de vore ett kylskåp när man går hungrig. 😁

Så satans lång väntetid två veckor kan vara! Varenda månad! Aldrig vänjer man sig. 

Två månader här senast i bebisverkstaden har har jag  varit sjuk och det är nog enda gången jag uppskattat att vara sjuk. Att ha något att distrahera sig med i lutealfasen var det bästa någonsin 😂

Hahha ja men eller hur 😂 skönt att man inte är ensam om det iaf 🤪 

längsta veckorna ever! 

hahahaha fattar 😅 Vore skönt att kunna snabbspola fram tiden ????

• Eost
    Supermario91 skrev 2024-11-15 08:05:53 följande:

Negativt test imorse CD 30 (brukar ha 30 dagar) och ÄL +10. Känns första gången lite jobbigt, tredje försöket efter missfall, försökt med ett syskon sen maj. När blir de vår tur? :( 

Åh men ingen mens än? Om inte mensen har kommit finns det ju fortfarande hopp ❤️

men jag förstår din känsla, jag önskar också att det är våran tur snart! 😞 jag har bim 22/11 så fortfarande långt kvar innan man får veta hur det gått. 
  • Eost
    Pandan14 skrev 2024-11-15 12:22:40 följande:
    Minns att jag fick de med dock minns jag inte hur länge efter äl de va, men jag blev gravid så det kanske är bra 😃
    Spännande! 😃 denna månad fick jag smärta dag 1 och dag 2 efter ä, vilket jag aldrig haft förut. Så hoppas att det är något positivt även för mig 😁
  • Eost
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-15 13:23:56 följande:
    Jag fick antigen dagen efter eller på äl! Brukar inte få som jag fick igår, kan ha molande men nu var det världens tryck och hugg & strålande smärta 😅
    Nej men samma här! Har aldrig haft så! Hade ont konstant och då och då kom hugg. 😅 håller tummarna för båda oss att det är något bra 😁 
    när har du bim? Jag har bim 22/11 
  • Eost
    Pandan14 skrev 2024-11-15 16:24:37 följande:

Var ju bara tvungen att ta ett till test för att se om det utvecklar sig och det ser så bra ut!! Aldrig fått ett såhär tydligt streck 😍
    Grattis 😍
  • Eost
    Väntarpå4an skrev 2024-11-15 19:19:42 följande:
    Min trea gav mig fruktansvärda hugg i livmodern som gjorde att jag sökte vård. Fick reda på att jag va gravid på gyn😅❤️
    Åh hoppas hoppas det är samma för oss 😄❤️
  • Eost
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-15 15:09:41 följande:

Nä inte jag heller! Jag brukar ha molande värk men aldrig såhär kraftiga hugg, hoppas det är något! 

Jag har bim 27e ungefär (kan skifta 1-2 dagar), när ska du börja testa? 

Hoppas hoppas! Håller tummarna 😁❤️ 

okej! Alltså jag tänker att jag ska försöka hålla mig till den 22:a 😅 vi har julfest med jobbet då så har inte tempen gått ner så tänker jag att jag tar ett test på morgonen. ☺️ får se om min plan håller 😅 

Dudå?
  • Eost
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-15 21:14:50 följande:

Detsamma!! 

Det är lika bra egentligen, förra månaden testade jag svagt tills mensen kom som var smått försenad så tror det var kemisk graviditet, blödde längre och positiva försvann efter blödningen. Vågar inte testa lika tidigt denna gång! 

Vi reser iväg nästa vecka, så blir test tidigast 25e! Blir bra att hålla sig sysselsatt på annat 😂

Ah okej! Trist med kemisk! Perfekt ju att resa bort 😄 
  • Eost
    Nanathalie skrev 2024-11-16 18:39:12 följande:

Nu är jag på äl+8. Hade en extremt sparsam ljusbrun/rosa flytning på äl+6 till äl+7. Känner ett molande illamående och känner mig "varm" i ansiktet. Sov flera timmar mitt på dagen idag; alltså typ 4h. Känns nästan som jag är sjuk men utan andra sjukdomssymtom. 

Någon som är på samma dag som, eller inärheten av mig? Hur mår ni?

Åh vad spännande med en eventuell nidblödning? 😃 

jag är på äl+7. Ont vänster sida livmoder äl+1 och 2, vilket jag aldrig haft förut. Spända och ömma bröst, men inga ömma bröstvårtor vilket jag brukar ha mellan äl och mens. Relativt hög temp ☺️ 
  • Eost
    mothertotwo skrev 2024-11-16 20:15:26 följande:
    Så är mina bröst med! Har alltid svullna och ömmande vårtgårdar med, men nu har jag inte det utan har mer en små tyngd och ömmande i själva brösten. Små pirrar i dem typ. 😅
    Känner igen mig precis i din beskrivning 😄 hoppas att det faktiskt är något positivt denna månad 😁😁
  • Eost

Hej! 

hur går det för er som har BIM nu i veckan? ☺️ hur mår ni? 

jag har BIM 22/11

• Eost
    Nanathalie skrev 2024-11-18 10:19:17 följande:
    Bim 23e så på lördag. Har gått från att vara förhoppningsfull till en känsla av att det nog inte tagit sig ändå. Men det får tiden utvisa. Ska på begravning på lördag, på bim. Sjuk tajming. Idag och inatt är jag borta med jobbet och har fullt ös så kommer inte testa förrän typ torsdag är mitt mål. Får se om jag lyckas hålla mig till det.

Har illamåendeattacker emellanåt och dålig aptit. Trött och känner mig varm konstant. Men, det kan lila gärna vara kroppens reaktion på att mensen är på g. But i hope not. 

Hur mår du ❤️

Åh delar din känsla! Av nån anledning har känslan om att det tagit sig vänt. Men än behöver vi inte ge upp helt ❤️

usch då! Hoppas det blir en fin begravning 🥰 men skönt att åka bort med jobbet, så får du annat att tänka på? 😄 

håller tummarna för att det är gravidsymtom och inte menssymtom! 

Jag mår som tidigare, brösten är ömma och spända men det behöver ju inte betyda något 😅 
    var ett riktigt arg-monster igår, min sambo va helt chockad för jag är aldrig arg ???? vaknde arg imorse också. Men känns lite lugnare nu. Nu är jag mer nedstämd och trött i kropp å knopp. Små känningar runt livmodern. Men som sagt inget av detta behöver betyda något alls. ska försöka hålla mig från att testa tom bim. ????

• Eost
    Anonym (Hoppas på plus) skrev 2024-11-18 11:59:13 följande:

jag har också bim 22/11 funderar på om jag vågar testa på fredag men man blir ju så besviken när man får negativa tester! 

jag brukar ta spända bröst såhär 4 dagar innan mens men har inte det nu vet inte om det är bra eller dåligt 😅
    brukar även få extrem huvudvärk några dagar innan mensen får se om den dyker upp snart 🤯

Ja usch vad besviken man bli! Även fast man egentligen känner på sig att det ska bli negativt! 😩 

vad spännande! 😃 håller tummarna ! 
  • Eost
    Supermario91 skrev 2024-11-19 12:27:29 följande:

Idag kom mensen och besvikelsen!
    tror jag hoppar nästa månads tråd och försöker fokusera på annat, lycka till ni som väntar och grattis alla som plussat! ⭐️

Åh skickar en styrkekram ❤️ 
  • Eost
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-20 09:05:40 följande:

BIM nästa tisdag. Tog ett tidigt test imorse som var negativt :( Vaknade också upp med svullna bröst och ont i lymfkörtlarna. Brukar ha så inför mens så tror tyvärr denna månad är körd för min del 💔😔 Hoppet är det sista som överger en?

Men du! Det är väl väldigt tidigt att testa redan idag? 🥰 
Svar på tråden BIM November 2024