• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Björkskogen
    Pandan14 skrev 2024-11-15 06:11:59 följande:
    Härligt! hoppas verkligen de tog sig 😍 Hahah älskar att alla här inne blir lite lätt maniska när de kommer till testandet, så skönt att inte vara den ända 😂 du får hålla oss uppdaterade! 
    Ja men man vill ju så gärna va gravid 🥹 

Ungarna har smittat mig med förkylning nu lagom till helgen. Jätte kul 🥲 
    Har knappt sovit känns det som. 
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-15 06:34:36 följande:

Förstår verkligen din känsla! 

det kanske kan va positivt? inte att vara sjuk men de kanske håller testmanin borta för man inte orkar? Eller jag vet inte? försöker se de positivt 
  • Anonym (En till)
    Björkskogen skrev 2024-11-15 06:34:36 följande:

Tänker att förkylningen kan vara bra!!! Helt ärligt har jag varit förkyld alla 3 lutealfaser som sen resulterat i graviditet 😂
  • Rdlsgdl9922

heeej, vi låg i förrgår, förrförrgår och kommer ligga idag men igår blev det inte så. Just när det var peak? hur mycket mindre blev chanserna då Av att inte ligga vid peak?😭😭

• Supermario91

Negativt test imorse CD 30 (brukar ha 30 dagar) och ÄL +10. Känns första gången lite jobbigt, tredje försöket efter missfall, försökt med ett syskon sen maj. När blir de vår tur? :( 

• Eost
    Supermario91 skrev 2024-11-15 08:05:53 följande:

Negativt test imorse CD 30 (brukar ha 30 dagar) och ÄL +10. Känns första gången lite jobbigt, tredje försöket efter missfall, försökt med ett syskon sen maj. När blir de vår tur? :( 

Åh men ingen mens än? Om inte mensen har kommit finns det ju fortfarande hopp ❤️

men jag förstår din känsla, jag önskar också att det är våran tur snart! 😞 jag har bim 22/11 så fortfarande långt kvar innan man får veta hur det gått. 
  • Björkskogen
    Anonym (En till) skrev 2024-11-15 07:44:56 följande:
    Tänker att förkylningen kan vara bra!!! Helt ärligt har jag varit förkyld alla 3 lutealfaser som sen resulterat i graviditet 😂
    Intressant 👀 
  • Supermario91
    Eost skrev 2024-11-15 08:29:52 följande:
    Åh men ingen mens än? Om inte mensen har kommit finns det ju fortfarande hopp ❤️

men jag förstår din känsla, jag önskar också att det är våran tur snart! 😞 jag har bim 22/11 så fortfarande långt kvar innan man får veta hur det gått. 

Nej ingen mens än så su har rätt! Men men sonen plussade jag på CD 27 så tänker att de borde synas nu? 

åh fattar! Jag har vart så lugn hela denna väntan fram till igår, mådde illa hela dagen så trodde jag skulle plussa idag! 
    hoppas de bara är för tidigt att se!

• Björkskogen
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-15 07:52:21 följande:

heeej, vi låg i förrgår, förrförrgår och kommer ligga idag men igår blev det inte så. Just när det var peak? hur mycket mindre blev chanserna då Av att inte ligga vid peak?😭😭

Andas! Det räcker om man har sex varannan/var tredje dag 😊 
    Hade du peak igår släpper ägget idag/imorgon. (24-48 h efter positivt) sen är det befruktningsbart i ca 24h. 
  • Anonym (Hoppas på plus)

Hej,

Någon som har någon erfarenhet!
    känns som hoppet försvann nu när jag åkt på världens förkylningsbakterie så jag kommer behöva äta antibiotika! 

Hade ÄL i måndags så är på Äl+4 idag känns som det är kört om man är sjuk och på det äter antibiotika! 

vi har endå försökt i 8 månader och känns som varje extra månad är sååå lång tid! 

någon som hört eller varit med om något liknande men endå resulterat i pluss?

Svar på tråden BIM November 2024