• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Eost
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-14 12:43:25 följande:

Väntan mellan ÄL och BIM? överanalyserar 😂 vill bara veta. Hur slutar man tänka på barnaskapandet?🥲

Björkskogen skrev 2024-11-14 13:02:33 följande:
    Jag vet inte. Berätta gärna om du kommer på hur 😂

Kan inte annat än hålla med! 😅 går så fruktansvärt långsamt 😂 går in i NC appen flera gånger om dagen som om att det Skulle ha ändrats något där liksom 🤣
  • Anonym (Wavemountain)
    Anonym (Ägglossning?) skrev 2024-11-14 13:11:15 följande:

Någon mer som får ?mensvärk? i ländryggen ganska tätt effer ägglossning? Jag ska ha haft ägglossning för 7 dagar sedan och börjar redan nu känna av mensvärk då o då, endast i ländryggen. Blir så stressad också och undrar bara om det betyder att det redan är kört med graviditet 🥹 och ifall man redan kommer få mensen så man får världens kortaste lutealfas också😅😫

Jag har haft mensvärk till och från i 3 dagar och plussade idag ❤️ så behöver ju inte betyda något

Har däremot haft i magen och inte ländryggen 
  • Anonym (Wavemountain)
    Pandan14 skrev 2024-11-14 12:37:45 följande:
    Ooohh stort stort grattis 🥰🥰
    Tack så mycket 🥰 🥰 
  • Anonym (Wavemountain)
    jelins skrev 2024-11-14 11:58:59 följande:
    Åh! Stort grattis till dig 😍 vad roligt.
    Sååå kul! Tack så jätte mycket 
  • TrueResolution
    Undrar också; måste hitta en hobby eller något 😂
  • TrueResolution
    Anonym (Wavemountain) skrev 2024-11-14 10:47:08 följande:

😍😍😍😍😍 Kan inte tro att det är sant!! Efter 1 år och 4 månaders försök och så många negativa test! 🥹😍🥹😍🥹😍🥲

stort grattis!

• TrueResolution
    Eost skrev 2024-11-14 13:29:38 följande:

Kan inte annat än hålla med! 😅 går så fruktansvärt långsamt 😂 går in i NC appen flera gånger om dagen som om att det Skulle ha ändrats något där liksom 🤣

Samma här, öppnar apparna tjugo gånger om dagen som om de vore ett kylskåp när man går hungrig. 😁

Så satans lång väntetid två veckor kan vara! Varenda månad! Aldrig vänjer man sig. 

Två månader här senast i bebisverkstaden har har jag  varit sjuk och det är nog enda gången jag uppskattat att vara sjuk. Att ha något att distrahera sig med i lutealfasen var det bästa någonsin 😂

• Anonym (Wavemountain)
    TrueResolution skrev 2024-11-14 14:45:14 följande:

stort grattis!

Wiii tack ☺️☺️
  • Eost
    TrueResolution skrev 2024-11-14 14:47:53 följande:

Samma här, öppnar apparna tjugo gånger om dagen som om de vore ett kylskåp när man går hungrig. 😁

Så satans lång väntetid två veckor kan vara! Varenda månad! Aldrig vänjer man sig. 

Två månader här senast i bebisverkstaden har har jag  varit sjuk och det är nog enda gången jag uppskattat att vara sjuk. Att ha något att distrahera sig med i lutealfasen var det bästa någonsin 😂

Hahha ja men eller hur 😂 skönt att man inte är ensam om det iaf 🤪 

längsta veckorna ever! 

hahahaha fattar 😅 Vore skönt att kunna snabbspola fram tiden ????

• Ellen24
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-14 12:43:25 följande:

Väntan mellan ÄL och BIM? överanalyserar 😂 vill bara veta. Hur slutar man tänka på barnaskapandet?🥲

Är exakt där just nu 👀🙃 försöker lista ut vad jag ska distrahera mig med medans jag väntar 😂
Svar på tråden BIM November 2024