BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
V 5+4 idag och CB digital står kvar på 2-3 och stickorna ser ngt svagare ut. Har dessutom aldrig varit lika starkt som kontrollstrecket på mina vanliga stickor, så detta känns helkört. 💔 Vill bara börja blöda NU isf, vill slippa cytotec och skrapning osv som förra gången..och åtminstone veta att det är kört så jag kan börja snusa igen..🙈
Varit i kontakt med gyn men de vill ha tydliga tecken för att göra nån undersökning, typ blod, magsmärtor osv.
Smulis85:
Fantastiskt härligt att det funkade spontant! Hur mår du?
För mig går det mycket upp och ned. Ibland glömmer jag att jag är gravid. men sen kommer jag åt bröstvårtorna-aj! Och en våg av illamående särskilt på kvällen natten dyker upp🤢
V 5+4 idag och CB digital står kvar på 2-3 och stickorna ser ngt svagare ut. Har dessutom aldrig varit lika starkt som kontrollstrecket på mina vanliga stickor, så detta känns helkört. 💔 Vill bara börja blöda NU isf, vill slippa cytotec och skrapning osv som förra gången..och åtminstone veta att det är kört så jag kan börja snusa igen..🙈
Varit i kontakt med gyn men de vill ha tydliga tecken för att göra nån undersökning, typ blod, magsmärtor osv.
Hej och grattis till alla!
jag plussade oväntat för lite mer än en vecka sen. Hade bruna flytningar på bim så väntade mens men när den inte kommit dagen efter blev jag fundersam men blev ändå förvånad när det blev ett superstarkt pluss snabbt.
är 40 år och blev gravid på ett oskyddat samlag, men vet ju hur barn blir till?och känner mest glädje dock mkt tankar kring att börja om, vara ?äldre? förälder, kommer orken finns, hinner man med de äldre barnen,blir en riktig sladdis med 8 års ålderskillnad till närmsta syskon. Blir även nr 4 så plats finns inte i bilen och inte heller sovrum i huset. Allt detta är inte så stora problem för mig egentligen men för mannen som har panik.
Abort är dock inget alternativ, då jag gjort det en gång och efter det sagt aldrig mer.
Nån annan här som med är lite ?äldre?😉?
Hej. För mig blir det första om detta går vägen. Jag är 38 nu men hinner fylla 39 innan BF.
Jag väljer att se det positiva både jag och min sambo är pigga och levnadsglada. Vi bor bra, har bra jobb och stor härlig familj runt oss. Så bebis kommer få det bra. Jag ser mig som starkare nu i ett fantastiskt förhållande och är glad nu att jag inte fick barn med mitt Ex tidigare i livet. Allt har sin mening ♥️
Hej alla!
Vad kul med en BF-tråd för januaribebisarna! Och stort grattis alla!
Testade positivt första maj efter cirka två års försök och en omgång IVF. Nu i vecka 5+5 och har inskrivning inbokad om nästa torsdag.
Det här är mitt allra första plus någonsin och det känns storslaget och overkligt. Men framförallt är jag så fruktansvärt orolig att det inte ska gå vägen och har svårt att sova pga oron, vilket tyvärr överskuggar glädjen lite för mycket.
Förra veckan förbjöd jag mig själv att fortsätta testa varje dag, och får bara testa max två gånger i veckan har jag bestämt. Hur hanterar ni oron?
Hej alla!
Testade positivt första maj efter cirka två års försök och en omgång IVF. Nu i vecka 5+5 och har inskrivning inbokad om nästa torsdag.
Det här är mitt allra första plus någonsin och det känns storslaget och overkligt. Men framförallt är jag så fruktansvärt orolig att det inte ska gå vägen och har svårt att sova pga oron, vilket tyvärr överskuggar glädjen lite för mycket.
Förra veckan förbjöd jag mig själv att fortsätta testa varje dag, och får bara testa max två gånger i veckan har jag bestämt. Hur hanterar ni oron?
Hej alla!
Hej alla!