BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Hej! Hänger på här med!
jag plussade också precis och är tror jag i vecka 5 typ. Då borde man få barn i Januari 2025 tänker jag.
har inte hört av mig till barnmorska ännu.
jag har ingen illamående som är lite oroväckande, som jag hade med mina 2 andra barn.
detta är mitt 3:e barn. Många tankar?
Hej! Hänger på här med!
jag plussade också precis och är tror jag i vecka 5 typ. Då borde man få barn i Januari 2025 tänker jag.
har inte hört av mig till barnmorska ännu.
jag har ingen illamående som är lite oroväckande, som jag hade med mina 2 andra barn.
detta är mitt 3:e barn. Många tankar?
Hej och grattis till alla!
jag plussade oväntat för lite mer än en vecka sen. Hade bruna flytningar på bim så väntade mens men när den inte kommit dagen efter blev jag fundersam men blev ändå förvånad när det blev ett superstarkt pluss snabbt.
är 40 år och blev gravid på ett oskyddat samlag, men vet ju hur barn blir till?och känner mest glädje dock mkt tankar kring att börja om, vara ?äldre? förälder, kommer orken finns, hinner man med de äldre barnen,blir en riktig sladdis med 8 års ålderskillnad till närmsta syskon. Blir även nr 4 så plats finns inte i bilen och inte heller sovrum i huset. Allt detta är inte så stora problem för mig egentligen men för mannen som har panik.
Abort är dock inget alternativ, då jag gjort det en gång och efter det sagt aldrig mer.
Nån annan här som med är lite ?äldre?😉?
jag plussade oväntat för lite mer än en vecka sen. Hade bruna flytningar på bim så väntade mens men när den inte kommit dagen efter blev jag fundersam men blev ändå förvånad när det blev ett superstarkt pluss snabbt.
är 40 år och blev gravid på ett oskyddat samlag, men vet ju hur barn blir till?och känner mest glädje dock mkt tankar kring att börja om, vara ?äldre? förälder, kommer orken finns, hinner man med de äldre barnen,blir en riktig sladdis med 8 års ålderskillnad till närmsta syskon. Blir även nr 4 så plats finns inte i bilen och inte heller sovrum i huset. Allt detta är inte så stora problem för mig egentligen men för mannen som har panik.
Abort är dock inget alternativ, då jag gjort det en gång och efter det sagt aldrig mer.
Smulis85:
Fantastiskt härligt att det funkade spontant! Hur mår du?
För mig går det mycket upp och ned. Ibland glömmer jag att jag är gravid. men sen kommer jag åt bröstvårtorna-aj! Och en våg av illamående särskilt på kvällen natten dyker upp🤢
Idag vaknade jag upp med mensvärk i låren, så Som jag brukar få när jag ska få mens. Känns läskigt om det skulle vara mf på g. Läste dock Att det är helt normalt att man kan känns som mensvärk i början. Är idag på 4+0
V 5+4 idag och CB digital står kvar på 2-3 och stickorna ser ngt svagare ut. Har dessutom aldrig varit lika starkt som kontrollstrecket på mina vanliga stickor, så detta känns helkört. 💔 Vill bara börja blöda NU isf, vill slippa cytotec och skrapning osv som förra gången..och åtminstone veta att det är kört så jag kan börja snusa igen..🙈
Varit i kontakt med gyn men de vill ha tydliga tecken för att göra nån undersökning, typ blod, magsmärtor osv.