Inlägg från: Anonym (Elva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elva)

BF Januari 2025

Hej och grattis till alla!

jag plussade oväntat för lite mer än en vecka sen. Hade bruna flytningar på bim så väntade mens men när den inte kommit dagen efter blev jag fundersam men blev ändå förvånad när det blev ett superstarkt pluss snabbt.
    är 40 år och blev gravid på ett oskyddat samlag, men vet ju hur barn blir till?och känner mest glädje dock mkt tankar kring att börja om, vara ?äldre? förälder, kommer orken finns, hinner man med de äldre barnen,blir en riktig sladdis med 8 års ålderskillnad till närmsta syskon. Blir även nr 4 så plats finns inte i bilen och inte heller sovrum i huset. Allt detta är inte så stora problem för mig egentligen men för mannen som har panik.
    Abort är dock inget alternativ, då jag gjort det en gång och efter det sagt aldrig mer.

Nån annan här som med är lite ?äldre?😉?

• Anonym (Elva)

Smulis85:

Fantastiskt härligt att det funkade spontant! Hur mår du?
    För mig går det mycket upp och ned. Ibland glömmer jag att jag är gravid. men sen kommer jag åt bröstvårtorna-aj! Och en våg av illamående särskilt på kvällen natten dyker upp🤢

• Anonym (Elva)
    Anonym4848 skrev 2024-05-15 11:16:23 följande:
    Grattis! 

Jag är 38, hinner bli 39 också troligtvis innan bebis kommer. Har en 2-åring nu, känner mig ändå som en "ung" mamma än så länge konstigt nog haha
    Jamen du är ung! Det är något med siffran 40, kanske för att jag som liten tyckte att då va man gammal men känner mig inte gammal särskilt inte som jag har tre barn-dom håller mig ung 😁
  • Anonym (Elva)
    fancyr skrev 2024-05-14 06:12:40 följande:

Idag vaknade jag upp med mensvärk i låren, så Som jag brukar få när jag ska få mens. Känns läskigt om det skulle vara mf på g. Läste dock Att det är helt normalt att man kan känns som mensvärk i början. Är idag på 4+0 

Hur känns det idag? På bim fick jag sjuk värk i låren och molvärk och hade bruna flytningar men plussade sen dagen efter
Svar på tråden BF Januari 2025