BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt
Eller hur!
suck?dottern på 5år nös precis, och jag fick springa iväg och spy 🤢 denna delen med graviditet vill jag helst inte ha, men ändå lugnar det mig mer! Så himla rädd för ett till missfall.
ska ringa MVC idag så får vi se när jag ska in på samtal.
hur gör ni som jobbar raka veckor när ni får tider till mvc? Och inte berättat för omgivningen?sist jobbade jag oregelbundna tider så detta är nytt för mig.
Hej!
Hoppar också in här! 😊 Gravid i v 5+2, bf 23 januari. Har inga barn, men två missfall i bagaget, ett MA som upptäcktes i v 11 (fostret dött i vecka 7..) och ett missfall i vecka 7 som upptäcktes under TUL. Förra gången kände jag dock inte symptom, vilket jag gör nu (ffa ömma bröst) så det är skönt.
Har TUL bokat 11 juni, ser så mycket fram emot det med skräckblandad förtjusning..!
Rosa flytningar idag, så nu känns detta verkligen utom allt hopp.
Vet att det är rätt vanligt, men min tredje graviditet och aldrig haft en droppe förut. :(
6+6 idag och vul i 8+3. Ovissheten tar ju verkligen kål på en.
Rosa flytningar idag, så nu känns detta verkligen utom allt hopp.
Vet att det är rätt vanligt, men min tredje graviditet och aldrig haft en droppe förut. :(
6+6 idag och vul i 8+3. Ovissheten tar ju verkligen kål på en.